tirsdag den 14. februar 2012

Ups! To nye kjoler på vej med posten


Øv hvor er jeg nem at lokke med! ;-) Jeg fik nyhedsbrev fra Miss Selfridge med gratis international porto ved køb for over 40£ (normalt 60£), så jeg endte med at købe den smukke blå kjole her til 35£ samt denne fine jadegrønne kjole der er på udsalg til 12£ (den fås også i karrygul lige her) og med 10% studierabat blev de mine for 42,5£ = ca. 375 kr. Not bad. Nu håber jeg bare at de er lige så smukke irl og at jeg kan passe den jadegrønne, som jeg måtte hapse i str 8, da str 10 var udsolgt.

Miss Selfridge koden der giver gratis fragt over 40£ er i øvrige Valentine5, og den gælder t.o.m. d. 20., februar

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak. Glæder mig også til at få dem med posten :-D

      Slet
  2. Uhh lækre kjoler. Jeg har også forelsket mig i noget derinde, men har lige et spørgsmål. Hvordan får du studierabat? Jeg har også et studiekort, men der står ikke nummer på det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke selv studiekort, så jeg ved faktisk ikke om der burde stå et tal der på eller ej. Men jeg har fundet nogle på nettet jeg bruger på topshop og miss selfridge ;-) Det er en af disse to koder jeg indtaster i nus code feltet - 070820030000000 eller 6088512061237406 :-)

      Slet
  3. Hvor er de smukke, de kjoler! Er helt syg med jadegrøn ;0) Så hvis du ikke passer den i str.8 må du gerne skrive til mig ;0)
    Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det skal jeg huske ;-) Jadegrøn er også bare en virkelig smuk farve :-)

      Slet
  4. Ih altså. Du lokker mig altid i fordærv med dine lækre kjole spots :) nu må jeg jo også ind og kigge

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...