lørdag den 10. marts 2012

Anmeldelse: Max Factor - 9 dage efter




En ting er at sige det, men man er da også nødt til at bevise det ;-) For et par uger siden viste jeg denne skønne pink neglelak fra Max Factor frem lige her, den er nem at lægge, men den holder også ufattelig godt!

Billederne er taget efter hele 9 (!!) dage, hvor den faktisk kun er skallet en bitte smule på tommel og pegefinger, der er billeder af begge hænder og det er selvfølgelig på højre hånd som jeg bruger mest, hvor den også er skallet mest. Der skulle endda gå 14 dage før jeg synes at den var blevet grimt at se på og valgte at fjerne den, og der var der endda stadig et par fingre hvor lakken næsten var intakt. Farven er så meget lækre i virkeligheden - meget mere pink og til de små 65 kr den koster, kan den absolut anbefales! :-)

9 kommentarer:

  1. Ej hvor vildt, at den kan holde så godt efter 9 dage. Gad vide om den ville holde lige så godt på mig ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Til 65 kr er det i hvert fald forsøget værd. På lakken reklamerer de også med ekstra lang holdbarhed, havde dog ikke forventet at den ville holde så længe :-D

      Slet
  2. Ja, det er da ret vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut, pengene er i hvert fald givet godt ud :-)

      Slet
  3. Det var da helt vildt! Og hvor jeg misundelig på, at du kan arbejde og gebærde dig med så lange negle <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har haft lange negle så længe jeg kan huske - siden jeg var en 10-12 år, mine fingre fungerer overhovedet ikke, hvis neglene er klippet helt korte, de plejer dog heller ikke at være SÅ lange :-D

      Slet
  4. 9 dage er godt nok lang holdbarhed og fin farve. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig og farven er bare så fin :-)

      Slet
  5. så er det da lige før den holder ligeså godt som shellac! fantastisk!!

    http://lyseroedtliv.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...