lørdag den 17. marts 2012

Ballerinaer



Foråret er godt på vej til Danmark, elsker når det hele begynder at springe ud og temperaturen langsomt stiger og man så kan nøjes med et par ankelstøvler eller ballerinaer frem for store vinterstøvler og at den store vinterjakke kan udskiftes med en lille forårsjakke. Jeg købte mit første par ballerinaer sidste år, og min samling er trods det allerede rimelig stor og rummer omkring 15 par indtil videre ;-) - Men man kan da aldrig få for mange sko, vel?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle ballerinaer hvor snuden har en anden farve end resten af skoen og fx er beklædt med sølv eller guldfarvet metal eller skind. Synes det giver et virkelig fedt og anderledes touch på et ellers helt almindelig par ballerinaer. Måske det skulle være fra Pretty Ballerinas, Bronx eller Nine West

Tror jeg skal have set nærmere på Pretty Ballerinas, de laver altså virkelig nogle skønne ballerinaer :-)


Sponsoreret indlæg

11 kommentarer:

  1. Har selv overvejet disse fra H&M kraftigt!

    http://www.hm.com/dk/product/96660?article=96660-A#article=96660-A

    Beige m. en broche snude - så fine

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De er godt nok også fine og ret billige, tak for link :-)

      Slet
  2. Man kan ikke have for mange ballerinaer, i hvert fald :-) Jeg er vild med de anderledes snyder, og en dag vil jeg have mig et par ballerinaer fra P.B. De er bare lidt dyre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi helt enig, det er jo også rart at have lidt at skifte i mellem ;-) Jeg skal helt klart også have et par fra PB en dag, de laver virkelig nogle flotte og klassiske modeller, men så må man jo spare lidt op ;-) hihi

      Slet
  3. Hvor er de bare fine alle 3, og man kan ikke få for mange ballerinaer, de er simpelthen så behagelige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, ballerinaer er ganske enkelt fantastiske :-)

      Slet
  4. Ej hvor er de bare fine :)

    SvarSlet
  5. Åh ja, jeg elsker Pretty Ballerinas. De sidder bare helt perfekt :-) De er rigtig fine dem du har fundet der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også den forestilling jeg har om PB, tror de er fantastiske at gå i :-D

      Slet
  6. Dem fra Pretty Ballerinas er rigtig fine, jeg kan også godt lide at de har elastik ved foden, som et par af mine Stylesnob ballerinaer også har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det med elastikken kan jeg også rigtig godt lide, så sidder de nemlig bedre fast på foden :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...