mandag den 26. marts 2012

Bikini shopping




Købte denne fine bikini i H&M i dag, har luret på den længe online, men den har ikke været at finde i butikkerne. Kan ikke passe deres bher, da de for det meste kun lavet i 75 i omkreds og op (jeg bruger 65, alternativt 70), men da denne bindes kan den jo heldigvis justeres <3 Og så kan den holde på sagerne modsat mange andre bikini overdele ;-) Trusserne der rigtigt passer til, havde de ikke, men jeg fandt disse i den samme blå nuance, så de kan godt gå til :-) De koster hhv. 129 og 79,95 kr. pr del, og kan også findes online.

Min veninde og jeg har besluttet at vi skal ud og rejse, så jeg har været ude og shoppe bikini. Ejer faktisk ikke nogle bikinier, da jeg ikke er typen der ligger og steger i solen, som jo i øvrigt heller ikke er sundt for kroppen og på sigt giver grimme rynker osv ;-) Anyway, da vi overvejer Tyrkiet, Dubai eller noget tredje, var en bikini nødvendig og så må jeg pakke faktor 50 eller sådan noget med i kufferten til min sarte blege hud ;-) Skal lige have helt styr på messerne, har 3 her i april - måske 4. hvis det lykkes mig at få en stand til det ultimative i KBH (uden at sige for meget ;-)), er blevet tilbudt en dobbeltstand, men håber de kan finde en mindre til mig og så har jeg måske også en messe i maj. Så det bliver nok i starten af maj eller i slutningen af maj, hvor vi vil forsøge at finde en afbudsrejse eller andet godt tilbud ;-)




5 kommentarer:

  1. H&M laver virkelig nogle fine bikinier til prisen... Det er ærgerligt, at de kun går op i en D-skål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja meget, men det kan hjælpe at size op i omkredsen, så bliver skålen jo automatisk større. Jeg bruger 65e, hvor skålen i en 75c er samme størrelse, og så længe den blot skal bindes, er det jo intet problem :-) Og ja, de laver virkelig nogle fine ting til gode priser :-)

      Slet
  2. Ih, det lyder skønt med sådan en venindetur :-)
    Jeg synes også H&M laver mange finde bikinier (og lingeri), men jeg kan desværre heller ikke passe det. Den du har fundet der er både fin og klassisk, så den kan helt sikkert godt holde et par sæsoner.

    SvarSlet
  3. Jeg skal også have fundet mig en bikini. Disse 2 dele er gode bud. Det gælder jo om at være hurtig i H&M. Jeg har nogle stykker, men mine bryster er blevet mindre, hm.. Ej, skriv lige hvis du kommer til Kbh. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er altså også bare virkelig lækker denne bikini, kan varmt anbefales! :-) og jeg skal faktisk til KBH, jeg har fået stand til Designer Forum her d. 27.-29. april, så det kunne da være super hyggeligt hvis du kiggede forbi :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...