lørdag den 24. marts 2012

Birthday wishes 2012



Jeg har fødselsdag på onsdag (28. marts) hvor jeg bliver 26, puh jeg føler mig gammel! Så jeg har været i fuld gang med at skrive ønskeseddel. Min ønskeseddel plejer altid at være meget beskeden, da det jo kun er små 3 mdr siden det var jul, og jeg har det generelt med at købe det jeg ønsker mig selv. Men det er alligevel lykkes mig at stykke en okay fin liste sammen. Here goes;

1. Chanel neglelak (April, May & June) - elsker alle 3 farver, May og April er jeg dog selv kommet til at købe - ups ;-) Men krydser fingre for at June så viser sig at være i en af pakkerne.

2. Gerhard Richter 1025 Farben, jeg har været forelsket i denne plakat i evigheder, som jeg kun troede kunne købes på Louisiana ved KBH, men da jeg ikke har været derover i 100 år, havde jeg lidt skudt det hen igen, til jeg fandt ud af at Plakaten i Århus C sælger plakaten for 399 kr og ca. 1300 kr indrammet med sort aluminium. Så den er også kommet på sedlen. Jeg er ekstremt kræsen med mit vægpynt, er fx slet ikke til malerier (lærreder og lign) og så skifter jeg generelt utrolig hurtig smag, synes langt det meste er grimt og havde på et tidspunkt en forkærlighed for sort/hvide billeder hovedsagtligt af storbyer, gadebilleder, udsnit af kvindekroppen osv. som mine vægge stadig er fyldt op med, så der mangler virkelig noget med farve, hvor dette jo må siges at opfylde kravet.. Og så er det så enkelt og klassisk, at jeg ikke sådan lige burde blive træt af det ;-)

3. Lady & Vagabonden samt Løvernes Konge. Det er ved at være de sidste jeg mangler i samlingen, og Lady & Vagabonden er en af mine yndlings disneyfilm sammen med Aristocats og Askepot ;-P

4. Greys Anatomy sæson 7

5. En pensel til foundation, evt. fra Clinique som vist.

6. Sorte bukser fra Vero Moda med lynlås detaljer i guld, set på smartgirl til 359,95 kr

7. Gavekort til Baresso, jeg er der alligevel minimum 1 gang om ugen, man er vel afhængig, så et gavekort dertil ville ikke være dårligt! og så får man samtidig 5% rabat på købet og kan stadig få stempler <3

 

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ønsker - jeg er faktisk selv ved at samle de gode gamle klassikere sammen fra Disney. Og er i samme "alderskategori" som dig. ;) Jeg har en ide med at jeg, når en gang får børn, må tvangsindlægge dem til at se de gamle tegnefilm, for så vil jeg gerne se med. ;) Greys hvide verden er også en klassiker - mon ikke der kommer en box når den på et tidspunkt stopper. Så skal jeg i hvert fald have den! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Lige netop, det er jo nogle gamle klassikere, og så svære de til tider kan være at få fat i, er det nu meget rart at samle dem alle i mens tiden er, der skal nok være andre end mig der får glæde af dem på et tidspunkt ;-) ..selv om min familie synes jeg er lidt tosset at ønske mig tegnefilm min alder taget i betragtning ;-) hihi

      Og jo, der kommet nok en komplet box når greys stopper engang, pt. kan man dog også købe en med de første 5, 6 eller 7 sæsonner, tror ikke den stopper lige foreløbigt, det er jo stadig en stor succes :-D

      Slet
    2. Jeg håber bestemt heller ikke at den stopper lige foreløbig. ;) Du skal da forresten også lige have et tillykke med på onsdag!

      Slet
    3. Tusind tak :-D og nej, det ville være så ærgerligt, håber den varer mange år endnu ;-D hihi

      Slet
  2. Sikke nogle skønne ønsker Julie :) Og tillykke med på onsdag <3

    SvarSlet
  3. Gitte Dueholm Simonsen24/3/12

    Super fede bukser, de kunne også godt komme på min ønskelisten :-) Har du set dem de har i H&M, de ligner disse, er i super kvalitet og koster kun 249 kr :-) Ønsker dig en dejlig dag på onsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-) Har set dem i H&M, som jeg synes er endnu federe end disse, desværre sidder de lidt mystisk på mig. Sødt af dig at dele tippet :-) har prøvet disse fra VM, og de er utrolig behagelige at have på :-)

      Slet
  4. Jeg må lige ønske dig tillykke med onsdag med det samme - får travlt med eksamenslæsning ;-) Fine ønsker :-) Vil vildt gerne have billedet :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...