onsdag den 28. marts 2012

Birthday

Lige en lille update på falderebet, nu er dagen jo snart forbi, men jeg har haft en skøn dag sammen med min familie og god mad. Puh, jeg synes det er hårdt at blive 26 år, så er man i øvrigt også så gammel at banken ikke længere gider at sende fødselsdagskort med posten ;-) tsk tsk

Lagkagen her er fra sidste år, eeelsker lagkage og specielt kage med friske jordbær og kagecreme.. mmmh. Synes dog at lagkage hører til om eftermiddagen, og da gæsterne var inviteret til aftensmad stod den på jordbærtærte, der var endda lidt ekstra dej, så jeg fik også lavet en mini jordbærtærte der er gemt til i morgen. mmm.

og et lille ps. rent teknisk havde jeg jo fødselsdag i går, hvor vejret var 14-17 grader, hvis det ikke var for skudåret, havde onsdagen jo været d. 29. marts ;-P Så rent teknisk kan det ikke være min skyld at det har blæst en halv pelikan siden i eftermiddags. fnis.

19 kommentarer:

  1. Jeg bliver også 26 næste gang, og jeg føler mig bare så gammel. Det er slet ikke lige så sjovt. Jeg savner at ønske mig barbiedukker i stedet for en ny køkkenvægt, fordi min nuværende er død. Øv.

    Men tillykke med det alligevel! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi tak, synes tiden flyver af sted, og får man ved af det er man lige pludselig old gammel :-P haha. men ja, det var tider den gang ;-)

      Slet
  2. Tillykke Julie :) Jeg fylder 26 til sommer, så kan også godt sætte mig ind i det at blive gammel. Synes at det var så hårdt at blive kvart 100 - puha!
    Elsker jordbærtærte, så det lyder som en rigtig lækker desser dine gæster fik :)
    Hihi kan godt lide din lille historie med skudåret og graderne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det synes jeg også. Synes dog 26 er endnu værre, for nu kan man ikke længere sige at man er i starten af 20'erne, og de 30 er ualmindelig tæt på lige pludselig. Og ja, den 27. var jo en af marts måneds varmeste dage i lang tid, hvor min fødselsdag jo rigtig skulle have været. haha :-P

      Slet
  3. Tillykke med fødselsdagen! :)
    ...og hvis du synes 26 er hårdt, så bliver det kun værre. ;)

    De bedste hilser
    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Uff, ja, jeg frygter allerede at blive 30, og jeg tror ikke det bliver nemmere med årene ;-)

      Slet
  4. Tillykke med dagen igår :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med i går :) Jeg bliver også 26 år til sommer, det rører mig ikke sådan noget, endnu, men det kommer nok :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-D Det er nu heller ikke fordi det rører mig så meget, synes bare de 30 kommer alt for tæt på ;-)

      Slet
  6. Et forsinket tillykke herfra Julie. Det lyder jo til at du havde en dejlig dag. Er spændt på at høre om der faldt nogle lækre gaver af til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark :-D Jeg havde også en rigtig skøn dag, skal nok vise gaverne frem ved lejlighed :-D

      Slet
  7. Forsinket tillykke! Håber du havde en dejlig dag :)
    /Marie

    SvarSlet
  8. Tillykke med igår søde nu :) Håber du blev fejret med maner!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og det kan du tro at jeg gjorde :-D

      Slet
  9. Har ikke fået kommenteret, men håber du havde en dejlig dag! :o) Til lykke i hvert fald!

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med forleden søde, igen :-) Jeg blev 26 i januar, og jeg kan ikke mærke forskel ;-)

    SvarSlet
  11. Ihh forsinket tillykke :-D mmm kagen ser lækker ud!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...