tirsdag den 13. marts 2012

Chie Mihara


Jeg har været vild med mærket Chie Mihara siden jeg købte mit første par for en del år siden, designet adskiller sig fra andre, de er utrolig gode at gå i og kvaliteten er helt i top og så er prisen i den lave ende ift. andre designersko og ligger gerne mellem 1500 og 2500 kr. Hos Spartoo.dk har de et stort udvalg fra Chie Mihara, hvor jeg har udvalgt 3 favoritter. Særligt de violette gad jeg virkelig godt eje - er de ikke bare smukke? De ville være perfekte til at skabe lidt kontrast til den lille sorte ;-) Jeg har fødselsdag i slutningen af denne måned, tror de er nødt til at komme på ønskelisten :-D


[Sponsoreret indlæg]

1 kommentar:

  1. De er super fine :)
    Det er ikke dårligt med snart fødselsdag :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...