fredag den 23. marts 2012

Når en svag sjæl fristes af et godt tilbud @ 20% på alt i matas




Onsdag tikkede der en mail ind i min inbox fra Club Matas, da de har rundet 1.000.000 klubmedlemmer, var der 20% rabat på alt i butikken torsdag, fredag & lørdag ved køb for min 300 kr. Så jeg hev D med under armen og gik målrettet mod Matas og det viste sig at jeg er en rigtig svag sjæl, for jeg endte med at bruge alt for mange penge.

Jeg har luret på Chanels sommerkollektion længe, som også står på min fødselsdags ønskeseddel, faktisk havde jeg troet at May og June var de to farver jeg var allermest hooked på, men da ekspedienten viste mig hvor fin April var når den kom på, endte jeg med May og April. Troede at April var en lidt fesen rødlig farve, men den er mere over i en mørk pink, me like! 

Derudover var der et gratis penselsæt (med foundation børste, rouge/pudder børste og øjenskygge pensel og så er de virkelig virkelig bløde - win! Som fulgte med ved køb af 2 loreal produkter, og da min foundation er blevet lidt for mørk til min vinterblege hud, fandt jeg en der passer i farven (håber jeg), fik den plomberet for en sikkerhedsskyld samt en lille prøve, så jeg kan prøve den i ordentligt lys. Derudover blev det til sådan en gennemsigtig primer der udglatter fine linjer og gør huden mere ensartet inden man påfører foundationen samt en stor og lækker pudderbørste fra Nilens jord, den var sat ned fra 119 kr til 89 kr, og den fik jeg sørme også 20% rabat på. Yay!

Har i også ladet jer friste?

 

14 kommentarer:

  1. Jeg regner med at lade mig friste ganske voldsomt i morgen. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det er altså også bare alt for fristende når man kan få lidt procenter og så med det kæmpe udvalg :-D

      Slet
  2. Var også lige nede og købe en gave og lermaske til mig selv. Sparede 70,-kr! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig skønt at spare lidt, man bruger jo alligevel en del produkter til ansigt og krop, når man sådan tæller dem sammen. Jeg sparede også 74 kr på de to chanel lakker. Det er alligevel ikke hver dag man kan købe chanel lakker til den pris :-D

      Slet
  3. Dejlige ting du faldt for. Jeg var derinde i går med min mor, hvor vi også fik udnyttet 20% men det var mere på shampoo og balsam og ligende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke :-D Det er altså bare skønt at kunne købe nogle lækre produkter med 20% rabat :-D

      Slet
    2. Dejligt! :-) Jeg fik heldigvis holdt mig væk ;-) Har lige købt noget meget dyrt :-)

      Slet
  4. Er vild med chanel neglelakkerne, de er simpelthen så smukke begge farver, og fedt at kunne få 20 %. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, denne sommerkollektion er jeg også dybt forelsket i, farverne er så fine og 20% er absolut ikke ringe at få oven i :-D

      Slet
  5. Hvor lækkert - kender alt til at blive fristet af procenter og lækre varer :) Man kan ALTID finde noget man mangler især når det kommer til skønhed synes jeg :)

    Jeg smider for øvrigt din skønne blog på min blogroll! Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, og så er det jo skønt at spare nogle penge, specielt på ting der ikke normalt sådan lige kommer på bud :-D

      Tusind tak for de søde ord, jeg smider da fluks dig på min også :-D God weekend til dig også.

      Slet
  6. Lækkert! Jeg ville gerne have nallerne i de der chanellakker...har den sidste af de tre, men ville gerne have dem alle :D Specielt med 20% off!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil også rigtig gerne have fat i June, synes det er nogle virkelig skønne farver, meeen jeg måtte lige beherske mig en smule ;-) hihi

      Slet
  7. April er virkelig fin - jeg har også været tæt på at hapse den flere gange.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...