fredag den 16. marts 2012

New in; Gestuz Cute-ldr dress


Jeg har været så utrolig heldig at få et gavekort til Boozt.com, og det takker man da ikke nej til ;-) Hele ugen har jeg surfet deres webshop tynd adskillige gange - alene kjolekategorien med mere end 700 kjoler har jeg været igennem mindst 5 gange :-D Efter mange overvejelser var jeg fast besluttet på at købe denne virkelig fede flake top fra Just Female, men kunne simpelthen ikke finde ud af hvilken størrelse jeg skulle købe, idet den jo er oversize eller blive enig med mig selv om hvad den sidste del af gavekortet skulle bruges på (listen over ønsker var rigtig lang! :-D). Da jeg så pludselig opdagede at de havde fået denne skønne kjole fra Gestuz hjem var det love at first sight, og den har jeg netop klikket hjem i den gråbrune farve.

Siden er utrolig overskuelig og nem at benytte og så har de rigtig gode billeder på siden. Jeg kan særligt godt lide at man kan ændre i belysningen på billederne, så hvis man fx ser på en sort kjole, hvor detaljer kan være svære at se hvis man har en mørk skærm, kan man lysne billedet, så man kan få alle detaljerne med, det er da smart :-)

De sender med GLS hvor der er fri fragt ved køb over 499 kr, så ved check-out kunne jeg vælge hvilken pakkeshop jeg ville have leveret pakken til, hvor jeg valgte Blockbuster der ligger få meter fra hvor jeg bor, det er da dejlig nemt, så kan pakken hentes lige præcis når det passer en og til kl 22-23 om aftenen - Luksus!

8 kommentarer:

  1. Jeg har også fået et gavekort - så dejligt :) Jeg har bare så svært ved at bestemme mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor lækkert :-) Ja, det var heller ikke nemt for mig, følte mig lidt som et barn der blev sluppet løs i en slikbutik. haha ;-) Der er jo så meget fint. Glæder mig til at se hvad du har brugt dit på.

      Slet
  2. Den er vældig, vældig pæn :-) Jeg har også fået et gavekort og skal da også finde noget godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Synes også farven er helt fantastisk og så til ballerinaer ell. ankelstøvler og en blazer :-D Hvor lækkert at du også har fået et, er spændt på at se hvad i andre finder af lækre sager :-)

      Slet
  3. Det er virkelig en lækker webshop - de har så mange af mine yndligsmærker.
    Kjolen er rigtig fin. Jeg har faktisk luret lidt på den, selvom jeg ikke er så god til at gå i kjoler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, og der er virkelig mange fede mærker derinde. Den er altså også bare lækker den kjole, er sikker på at den ville klæde dig ;-)

      Slet
  4. Rigtig fin kjole, helt sikkert! bliver lækker til sommer :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den bliver rigtig skøn til sommer, men er helt sikkert brugbar året rundt :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...