fredag den 9. marts 2012

New in; Lace blouse + lidt privat sniksnak



Hvor er det fedt at se at der hele tiden kommer flere læsere til, til trods for at jeg ikke er så aktiv som jeg plejer <3 Jeg havde messe fre-lør-søndag i sidste weekend og har det igen i denne weekend, men nu er der styr på alle forberedelserne, så jeg vil gøre mit bedste for at blogge mere regelmæssigt igen - savner det faktisk en del :-) Plejer at være på 2-3 messer i løbet af foråret og denne gang deltager jeg i hele 6 stk (3x Århus, 2x Odense + 1x Herning), overvejer at tilmelde mig 2 yderligere i Jylland, men det afhænger af om jeg kan få nogle til at hjælpe mig ved dem også og så skal jeg lige overveje om jeg tør tage chancen :-) - Her i Jylland er vi rigtig gode til at passe på vores penge (mig selv inklusiv), hihi ;-) Så man kan nemt komme til at brænde fingrene.

Anyway, der var som nævnt på bloggen Outlet Messe i Marselisborghallen i Århus sidste weekend, hvor det blev til et enkelt køb for mit vedkommende. Købte denne virkelig flotte blondebluse fra et mærke der hedder Mapp jeans - har aldrig hørt om det før. Så en pige stå og prøve toppen og på ægte stalker manér holdte jeg øje med hende, for at se hvor hun havde fundet den henne ;-) Det viste sig så at være den sidste, så det var rent held at det var i min størrelse og at hun valgte at hænge den tilbage :-D Ærmerne er gennemsigtige, mens den er foret ved kroppen og så er der lynlås i ryggen. Derudover har den markerede og spidse skuldre, så selv om den er lidt løstsiddende (som jeg normalt går en står bue uden om), så indrammer den kroppen og fremhæver faktisk figuren. I skrivende stund er jeg på vej mod Odense, hvor messen starter i aften (vip aften) og hvor jeg skal have den på for første gang (hvis alt går godt og jeg ikke ender i tøjkrise haha), må prøve om jeg kan finde tid til at knipse nogle billeder af den in action.

5 kommentarer:

  1. Den er fin og meget dig :)

    SvarSlet
  2. Den ser fin ud - glæder mig til at se den på :-)

    SvarSlet
  3. Smuk smuk bluse - lige mig :-) Dejligt du så småt er tilbage igen. Kan godt forestille mig, det må være hårdt med alle de messer. Jeg var selv på messe i uge 9. Dog kun en enkelt dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været specielt hårdt denne gang da de 2 første messer her har været over 3 dage, hvor fredagen har været med. Men nu er der heldigvis 3 uger til næste messe, og de øvrige messer er ikke så slemme igen :-D og tak, synes også den er så fin - elsker blonder :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...