søndag den 18. marts 2012

Outfit of the day @ lace shirt







Jeg fik aldrig blondeblusen på til messen, da jeg ikke helt kunne enes med den og gik tilbage til comfort zonen med kjole ;-) Der var også monster koldt i den hal vi stod i, så det var meget heldigt at jeg også var endt i et varmere outfit den dag. Anyway, blusen her var på for første gang i går. Synes den er så fin og feminin, specielt med blonden på armene hvor man kan se huden igennem.

Og ja, jeg trænger voldsomt meget til at blive klippet, det er lidt over et år siden sidst. Ups!


Shirt Mapp Jeans - Jeans H&M - Flats Stylesnob

13 kommentarer:

  1. Super fedt outfit! :) Tænkte om du ikke vill følges via Bloglovin'?

    Hugs,
    Patrick Pankalla
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
  2. Årh, pænt med pænt ovenpå! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miriam, hvor er du sød :-D

      Slet
  3. Den er sindssyg smuk den skjorte, suk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Jeg er også helt forelsket i den.

      Slet
  4. Den er så fin den top. Elsker detaljen med skulderne :)
    De er rigtig fine dine ballerinaer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark :-D Ballerinaerne er også allerede blandt favoritterne. og detaljen ved skulderen på blondeblusen var også en af de ting jeg faldt for.

      Slet
  5. Sikke et fint look! Især ballerinaerne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Cecilie :-)

      Slet
  6. Mmm, I like. Pænt pænt pænt! :-) Det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak Louise. Hvor er du sød :-D

      Slet
  7. Hvor er du bare fin. Jeg er vild med din top.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte :-) Synes også toppen er så fin :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...