mandag den 19. marts 2012

Seneste kjolekøb


Mine 5 nyeste kjolekøb. De to fra Mango er købt på Nelly, hvor de dog er long gone. De blev udsolgt samme dag de kom på, og den sorte har jeg overvåget intenst i en 14 dages tid, da jeg ikke nåede at købe den inden den i løbet af en halv dag (!!!) allerede var udsolgt, men det lykkedes mig til sidst at klikke den hjem i min størrelse. Den har en helt fantastisk pasform og kan varmt anbefales. Modellen hedder Chema og man kan være heldig at fange den på Nelly, ellers kan den findes på Mangos egen onlineshop lige her i 4 farver til 299 kr.

Gestuz kjolen er købt på Boozt til 599,95 kr og er på vej til mig med posten <3

H&M kjolen havde jeg først købt i butikken, men jeg havde på fornemmelsen at den ville komme på udsalg, så jeg byttede den og små 14 dage efter var den nedsat til 199 kr online. Den kan stadig købes i orange, men man kan også være heldig at få fingrene i den grå, hvis man er morgenfrisk ;-) Ellers hænger de stadig begge i butikkerne til fuld pris.

Den skønne kjole fra Vila købte jeg i forrige uge og den havde jeg på forrige lørdag til messen under yndlings blazeren fra Minimum, den er virkelig skøn og jeg manglede sådan en pæn kjole med lange ærmer, når der fra tid til anden er lidt køligt. Elsker det draperede look og så har den en rigtig lækker pasform. Den fås også i rød og koster 249,95 kr. Find den her

11 kommentarer:

  1. Hold da op, sikke en stak! :-) Gid det var mig der havde en masse lækkerier på vej til mig med posten, sommetider findes der ikke noget bedre.

    Jeg har en giveaway kørende på min blog - du kan bl.a. vinde det populære retro ur "Wega" fra Casio. Kig forbi hvis det frister. :-)

    http://www.theclothingrail.dk/2012/03/giveaway-vind-et-ur-fra-urkompagniet.html

    / kh. Signe, theclothingrail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, det er lækkert når der kommer nye spændende ting med posten :-D

      Slet
  2. Er vild med den sorte fra Mango. Håber at vi ser den på dig på et tidspunkt :-) Det kunne være lækkert! Det er nogle fede køb du har gjort dig, er bare selv rigtig dårlig til at vente på at prisen bliver sat ned. Hæhæ!

    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-D Skal nok vise den sorte på på et tidspunkt ;-) Jeg har også svært ved at vente på at ting bliver sat ned, men nogle gange må man jo følge sin mavefornemmelse ;-D

      Slet
  3. Masser af draperinger. I like!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa, draperinger er fantastiske :-D

      Slet
  4. Sikke nogle fine kjoler du har anskaffet dig! Jeg er også helt vild med draperinger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, draperinger er altså bare skønne :-D

      Slet
  5. Ej hvor lækkert!

    Tjek gerne min blog ud: www.voresboble.dk
    Der vil komme en give away når vi rammer 50 followers på bloglovin!
    /Amalie.

    SvarSlet
  6. Det er virkelig nogle flotte kjoler. Jeg er især vild med den fra Vila og den fra Gestuz. De er vildt flotte!

    /Stine
    http://mereglimmer.dk

    SvarSlet
  7. Det er i hvert fald tydeligt, at du elsker draperinger! :D
    De er rigtig fine.

    ♥ Camilla
    Scent of Fashion

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...