onsdag den 14. marts 2012

Shoe much

Stylesnob - Gardenia - Nelly White Label - H&M - Shoe Biz - H&M - Hunter



 
Ok, min skoshopping har måske taget liiidt overhånd, til gengæld mangler jeg ikke længere ankelstøvler ;-) Disse 7 par er alle købt i januar, faktisk købte jeg yderligere 4 par, som dog er returneret (kun fordi de var for store hihi). Til gengæld er hver og en købt på udsalg for en slik, de to dyreste par er stylesnob ballerinaerne nedsat fra ca. 800 kr til ca. 500 kr og Gardenia støvlerne nedsat fra 1200 kr til 599 kr. Når der er udsalg må man godt! Der er dog 3 af parrene der endnu ikke har været på, men det siger vi ikke til nogen ;-) Til gengæld har særligt hunter støvlerne været brugt flittigt, særligt da det pludselig valgte at sne tidligere på året.

15 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste! ;)

    SvarSlet
  2. Sikke en imponerende samling af ankelstøvler - den kan man da godt være lidt misundelig på ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi tak, med stort besvær købte jeg så heller ingen i hele vinterhalvåret sidste år, så i stedet for kun at købe et enkelt par til fuld pris, var der råd til lidt ekstra :-D

      Slet
  3. Den Stylesnob ballerinamodel med sløjfe er bare så fin, jeg er selv ret fristet af at købe den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i dem, elsker den fine sløjfe der glimter i lyset. De er dog lidt mystiske i størrelsen, bruger 38 normalt men 39 i stylesnob. Men i disse skulle jeg nok have haft en str 38, men udover det kan de absolut anbefales de er så smukke :-)

      Slet
  4. Det er en lækker skosamling du har fået :) Jeg mangler så meget nogle pæne og sorte ankelsko!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Jeg manglede virkelig også ankelstøvler, havde kun et enkelt par, og det er jo rart at have lidt at skifte med :-) Du må da på jagt efter et par så, de kan altså bare redde ethvert outfit :-D

      Slet
  5. Kender det alt for godt :)
    - Havde også lige pludselig fået bestilt 5 par i decembers...ups!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi ja, det kan lige pludselig godt tage lidt overhånd ;-) Meeen man kan da aldrig få for mange sko, vel? :-D

      Slet
  6. Man kan simpelthen bare ikke få sko nok! :)

    SvarSlet
  7. Holy motherfucking crap Julie :D Så mange sko køber jeg ikke på et år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah :-D Det tog også lidt overhånd, de 2 fra h&m og dem fra nelly har kostet under 200 kr parret, til trods for at det er læder, så er det svært ikke at gå lidt amok ;-D

      Slet
    2. Aaarh, men stadig :P

      Nu er jeg også sådan en, der køber nogle alt for billige sko, går dem i smadder og SÅ køber jeg nye :D

      Slet
  8. Fin samling:-)Dem fra nelly er du glade for dem?Synes du de er gode gå i?Er de lidt hårde gå i?Og syns du de er normal i str.?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...