tirsdag den 27. marts 2012

Sommer kom hid


Ih hvor er vejret skønt for tiden, det bliver lunere og lunere og tanken om at smide sokkerne og hoppe i et par åbne sko med bare fusser frister mere og mere. og meget gerne et par som oven for.
Clarks har normalt været et mærke jeg forbandt med komfortable sko til gamle damer, mange af deres sko henvender sig dog også til den ældre målgruppe, men jeg synes nu de er begyndt at lave nogle meget søde sko der henvender sig til en yngre målgruppe, som fx denne model der hedder "dollar graze" og fås i 2 farver til 857 kr. Jeg kan virkelig godt lide den blondeeffekt skoene har med de rynkede kanter og hulmønsteret. Jeg prøvede dem faktisk forleden i en butik nede i byen og den lidt kraftige hæl gør faktisk at de er utrolig behagelige at have på og gå i, trods en hæl på 9 cm, plateauen foran hjælper selvfølgelig også lidt på det ;-)


[Sponsoreret indlæg]

2 kommentarer:

  1. Ja, de er faktisk ret søde med de der udskæringer :)
    Og kunne ikke være mere enig - glæder mig også til sandal-vejr!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. De ser faktisk også ualmindeligt behagelige ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...