lørdag den 24. marts 2012

Tip: 50% til smartgirl (værdibevis på 500 kr)



Hold op der er mange fristelser i disse dage, med værdibeviser, hvor man kan shoppe med gode procenter, udsalg, outlet messer, lagersalg osv.

Jeg har lige fået en tidlig fødselsdagsgave fra søde D, som har givet mig et værdibevis til smartgirl.dk på 500 kr. Jeg havde slet ikke opdaget dealen selv, så nu er jeg svært fristet til selv at shoppe en eller to.

Det kan først indløses fra d. 2. april, til gengæld kan man så shoppe for 500 kr og kun betale 250 kr. og som altid kan værdibeviser ikke lægges sammen, de kan kun bruges enkeltvis.

Dealen udløber først d. 30. marts ved midnat, så der er "desværre" mange dage at lade sig friste i ;-)

Jeg mangler som tidligere vist og indrømmet ikke sko, men jeg er nu svært fristet til at shoppe et par Cika i sølv eller sort fra Stylesnob, med værdibeviset koster de så kun 350 kr inkl. fragt. De sølvfarvede er desværre udsolgt i min str., så medmindre der kommer en opfyldning, er det jo nok ikke dem jeg ender med at købe :-) Godt nok har jeg cika i sort snake, samt cika i pudderrosa og gråbrun samt julita i sort, meeeeen jeg mangler da helt klart også cika i alm. sort skind, ing? ;-)




10 kommentarer:

  1. Tak for tippet, jeg plejer at være ret OBS på deals også dem fra Spot, men denne havde jeg heller ikke opdaget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :-) Jeg plejer også at have styr på alle de gode deals, og får også mails fra spot, men denne var også helt gået min næse forbi, så er det jo altid rart at andre kan gøre en opmærksom ;-D

      Slet
  2. Tusind tak for tippet!:-)
    Din blog er super god, og inspirerende!

    Knus MAria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    Kig forbi

    SvarSlet
  3. TAK for tippet :)
    Jeg havde heller ikke opdaget den....

    SvarSlet
  4. Uha det var fristende. Jeg kan nok ikke lade være med at falde i fælden ;)

    SvarSlet
  5. Cathrine25/3/12

    Ihh!! Tusind tak.. Jeg Fandt din blog for to dage siden og gemte den under favoritter og så kommer du med sådan en godt tip! :) Det er hermed købt og jeg lurer også på stylesnob! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, glad for at tippet kunne bruges :-D Det er jo altid lækkert at spare nogle penge på shopping ;-)

      Slet
  6. Uh, tak for tippet. Det er svært ikke at blive lokket :D
    // http://lyseroedtliv.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Anonym28/3/12

    Hej,

    Ved du, om man må købe mere end et? Kan ikke finde det nogle steder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan kun købe 1 af gangen, og der står også "Max. ét værdibevis pr. kunde" under bemærk, men du kan altid bestille i et familiemedlems navn eller lignende. Jeg har fået et i gave og så har jeg købt et selv, de gælder indtil oktober, kunne nu ikke forestille mig at der skulle komme nogle problemer, med over 1500 solgte i skrivende stund, tror jeg heller ikke at de har mulighed for at danne overblik om dobbeltkøb :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...