onsdag den 21. marts 2012

Tip; Venskab med fryns dvd til 13 kr

 
Cdon holder fødselsdag og blandt en masse forskellige tilbud, kan man bl.a. købe "Venskab med fryns" for 13 kr + fragt på 29 kr. og så kan man jo passende købe en filmboks til 69 kr med oven i, fx mænd der hader kvinder filmene og måske en film til 1 kr

Jeg var inde og se den i biffen i sin tid, og den har stået på min must have filmliste, hvor jeg blot har ventet på at den blev sat ned, køber dem først når de koster 50 kr eller derunder, så nu jeg har fluks hapset et eksemplar der nu er på vej med posten <3 Samler jo på film og har over 300 stk, beholder dog kun de film jeg gider at gense :-)

1 kommentar:

  1. Fedt tip! må hellere lige ind og kigge med det samme :D

    // http://lyseroedtliv.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...