torsdag den 15. marts 2012

work work work


Jeg fungerer langt bedre i sommerhalvåret, hvor der er dejlig lyst og vejret for det meste skønt, selv om jeg dog foretrækker vintertid - den der times ekstra søvn mangler jeg hele det halve år ;-) Jeg har meget mere energi og overskud og får også langt mere for hånden, det er rart når man når en masse og man ikke bare skubber ting til side til sidste øjeblik, det er jeg virkelig god til. Kender i det?

Pt. arbejder jeg på en ny flyer i postkort størrelse (den er slet ikke færdig tho - nogle af billederne skal udskiftes og den skal finpudses osv), har lige fixet billeder til en messeavis, der uddeles til en del husstande i området, og tror jeg skal se om jeg kan få bikset et gavekort sammen jeg kan få stoppet i de goodiebags de første besøgende får uddelt, det kunne være lidt blæret,det er jo også med at udnytte de gratis muligheder man kan få for reklame :-D

Anyway, jeg kan ikke beslutte mig for om der skal være den sorte ramme her på flyeren eller ej. Kan ikke bestemme mig for om det er for meget.. Hvad synes i?

Ps. det skæve billede er måske et forsøg på at kamuflere alt det bagved liggende arbejdsrod ;-) måske..

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det. Jeg er selv ved at læse til eksamen, og det trækker altså bare tænder ud.
    Den sorte ramme kan jeg vældig godt li'. Det indrammer den på en god måde. Ellers kunne den måske være lilla?

    SvarSlet
  2. Anonym16/3/12

    hej Julie.
    ingen ramme,syntes rammen skal væk og syntes ik web adr ska stå der 2 gange når der ik er mere tekst og det kun er en flyer/postkort. hva med bare at skrive shop smykker online, også adr i bunden af flyer? uh elsker ellers at lave flyers og sån:O)))))
    kh christian gehlert

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...