søndag den 29. april 2012

Chanel May

Chanels MAY er allerede blevet en af mine favoritter og den har allerede været på 2 gange. Elsker den fine lyserøde farve, den dækker perfekt ved to lag og holder sig pæn i en lille uges tid.

Lakken kunne være lagt pænere og neglebåndene fjernet, men man kan jo ikke altid nå det hele :-D Mine neglebånd/neglerødder er fuldstændig smadret pga. messer og særligt lynlåsen fra bæltetasken er slem ved mine fingre ;-)

Tusind tak for alle Jeres søde kommentarer de sidste par dage, er håbløst bagud med at svare retur, men jeg opgav til sidst, da jeg ikke har tålmodighed til at bruge iPhonen (lod laptoppen blive hjemme), der tager det hele tre gange så lang tid som jeg kan klare det på en pc'er med et rigtigt tastetur und so weiter ;-P

6 kommentarer:

  1. den er rigtig flot, lyder efter en sød lyserød farve, så kunne være jeg skulle overveje denne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan i hvert fald anbefales, farven er SÅ fin og så bliver den fantastisk her henover sommeren, en rigtig sommerfarve! :-)

      Slet
  2. Sikke en smuk farve - den er virkelig rigtig forårs/sommerfin:-) elsker bare lakker fra chanel!!


    love
    modepistol

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, det er en skøn sommerfarve. Chanel laver bare de fineste lakker i en top lækker indpakning :-D

      Slet
  3. Håber du kommer med en update om hvordan det gik til Designer Forum, nu det var første gang du havde en stand der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal jeg nok, har taget et par billeder med iPhonen jeg regner med at poste en af dagene - måske i aften :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...