søndag den 1. april 2012

Nye messekøb




 Puh, jeg er næsten lige landet herhjemme efter en veloverstået messe i Odense, jeg er skisme træt. Specielt fordi jeg blev vækket kl 5:45 - en hel time før jeg skulle op, af en eller anden tumpe der overbrækkede sig ude på vores svalegang, og da jeg 2 timer senere gik ud af døren, var der stadig bræk überalles, så klamt!

Anyway, i denne weekend stod den på Designer Bazaar i Odense, en af mine favoritter, når det kommer til det shoppingmæssige :-D Den er nemlig rigtig stor og fyldt med en masse fede brands. 

Jeg endte med at købe en virkelig virkelig fed sort t-shirt fra Storm & Marie med print, den er lidt oversize i det, men den sidder til forneden, og er SÅ fed på. Derudover et par sorte jeans også fra Storm & Marie, her tog jeg virkelig chancen, for jeg køber aldrig bukser og havde ikke mulighed for at prøve dem mht. størrelse og pasform, men de passer perfekt! win! Fik også den fedeste gråmønstrede t-shirt fra MbyM, en mønstret ærmeløs skjorte fra Second Female samt en mobiltaske i skind, der kan bæres skråt over brystet fra Becksöndergaard. Den bliver perfekt her til sommer, når hunden skal luftes, og jeg mangler et sted at opbevare nøgle og telefon :-)

Det var så forårets 3. messe, de tre næste er hhv. Modemekka i Århus, Designer Bazaar i Herning og Designer Forum i KBH. Sidstnævnte var jeg så heldig at få en kæmpe stand til tidligere på ugen :-D Yay! Det er første gang jeg prøver KBH, det er en dyr fornøjelse med transport og overnatning (normalt kører vi hjem ig sover), så jeg håber det kan betale sig, så det kan gentages :-D

Overraskende nok ikke et eneste kjolekøb endnu, plejer at købe en pæn stor stak ;-) Men det kan jo nås endnu med de i hvert fald 3 kommende messer.


PS. HUSK NU KONKURRENCEN OM 1000 KR TIL BOOZT DER SLUTTER VED MIDNAT :-)

8 kommentarer:

  1. Den Storm & Marie t-shirt er lige mig!! Den ville jeg gerne falde over en dag, så jeg kunne købe den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare virkelig lækker, og endnu federe irl. De har stand til Designer Forum her i slutningen af april, og de havde stadig nogle stykker tilbage - ved at de kun skal til Herning inden DF, så der er god chance for at du kan finde den til DF :-)

      Slet
  2. Ej hvor er det bare nogle fine køb - det er lige mig! :)

    og virkelig klamt med bræk.. Har det så svært med bræk -.- øv.

    SvarSlet
  3. Helt sikkert nogle lækre køb du har gjort dig. Er ret vild med mobiltasken, det er altså rimelig smart. Synes godt at det kan være lidt et problem at have mobilen med sig, når det er lidt sparsomt med lommerne i tøjet.

    SvarSlet
  4. Fede køb :D Kunne være man skulle lure lidt nærmere på det der Storm og Marie :)

    SvarSlet
  5. Virkelig spændende og inspirerende blog, du har.
    Er fast læser nu. kig forbi mig, måske vi kan følges :-)?

    Kærligst

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Virkelig fede køb :) Er især vild med tasken!

    SvarSlet
  7. Virkelig fede køb! Er helt misundelig på skjorten...
    -Ellers super sød blog :-)

    Kyss Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...