fredag den 27. april 2012

Outfit of the day @ printed shirt





Uha det er længe siden jeg har postet outfit billeder, jeg har haft afsindig travlt kombineret med computer der brændet sammen, og jeg har først lige haft tid til at installere photoshop på den nye, så jeg kan redigere mine billeder i belysning, størrelse mm. dog kun en ældre version, da den store cs3 pakke jeg har tager et halv år og en krig om at blive installeret. Her i weekenden er det forårets 6. og sidste modemesse, hvor jeg skal til Designer Forum i KBH. Er spændt på at opleve KBH's shopping mentalitet, som er total anderledes end fynboerne og jydernes. og så glæder jeg mig ikke mindst til at få mig liv tilbage efterfølgende, det har godt nok været nogle stressende måneder.

Jeg er endda blevet klippet siden sidst, et par dage før min fødselsdag (slut marts red.) røg der lige 20 cm og jeg er først ved at have vænnet mig til længden nu her :-)


Jeans H&M - Shirt Second Female - Boots Nelly White Label - Earrings Andora Design (news) - Cardigan Only - Nailpolish Max Factor

14 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en sød top:-) og dine støvler er i øvrigt også rigtig fine!!

    love
    modepistol

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) er også super glad for begge dele :-)

      Slet
  3. Det er en rigtig fin skjorte!

    SvarSlet
  4. Er meget vild med din mønstrede top - så fin!
    Og held & lykke til designers forum

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have :-D

      Slet
  5. Hvor er den skjorte bare pæn Julie! :)

    SvarSlet
  6. Skøn blog!
    www.fashionthoughts-dk.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Nøj, nogle fine øreringe! Kan de købes på din webshop?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-D de kommer på shoppen i næste uge, mine nye billeder gik desværre tabt da min pc'er brændte sammen, så jeg skal lige have taget nye :-)

      Slet
    2. Ok - dem vil jeg helt sikkert holde øje med :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...