onsdag den 18. april 2012

Pedro Miralles




Jeg har aldrig stiftet bekendskab med Pedro Miralles sko før, men da jeg faldt over disse to fine modeller var jeg solgt på stedet. Synes designet oser af luksus, men bedst af alt, så er det til priser der er til at betale. Priserne ligger omkring en tusse, de flade sandaler som også fås i sort koster 928 kr og de fine stilletter koster 1052 kr. Jeg er svært fristet af sandalerne, de er så fine og feminine med de små krystaller og super anvendelige til både hverdag og finere lejligheder.


Sponsoreret indlæg

1 kommentar:

  1. Fed blog du har dig, er blevet fast læser :-) Glæder mig til at læse meget mere.

    Måske du har lyst til at kigge forbi min, som jeg er ved at få stablet på benene :-) ? Og måske følge mig..

    www.nickielikes.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...