mandag den 23. april 2012

Pretty Ballerinas


 Jeg er blevet helt vild efter at shoppe et par Pretty Ballerinas, synes de laver nogle virkelig skønne ballerinaer i friske farver og lækre mønstre og så har jeg også lidt en idé om at de er helt fantastiske at have på. Jeg har dog aldrig prøvet eller set et par irl. Nogle af Jer der ejer et par af deres skønne sko? :-) Jeg er særligt vild med de 3 viste modeller, elsker specielt kombinationen af leopard mønster og lilla og så har de nederste lidt Chanel vibes over sig, som jeg virkelig har en svaghed for :-D




[Sponsoreret indlæg]

16 kommentarer:

  1. Jeg har ikke nogle endnu, men tænker som dig, at de må være dejlige, at have på - og så fås der bare så mange forskellige ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige netop, de fås nemlig i så mange fine farver og mønstre som adskiller sig fra mange andre ballerinaer :-)

      Slet
  2. Er også vild med deres ballerinaer. Synes at de laver så mange rigtig fine, ejer dog endnu ikke selv et par :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, de er bare så fine, og nu har vi jo begge en oplagt mulighed for at tilføje et par til skosamlingen ;-)

      Slet
  3. Jeg har 5 par af mærket, som jeg sværger til! De er SÅ lækre. Der er dog lidt forskel på modellerne, og jeg har desværre fået købt et par, som ikke fungerer for mig - men dem du viser, er rigtig gode. Særligt den kviltede Chanel-agtige er god! Så anbefales 100 % herfra.:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det var godt nok ikke så lidt :-D og tak for feedback. Jeg er også mest til den viste type ballerinaer, må hellere få dem prøvet, de er bare så lækre :-)

      Slet
  4. Jeg ejer tre par, og jeg elsker dem. De er fantastisk skønne at have på. Jeg har netop kastet min kærlighed på et par med leopletter og et par med glimmer, så dem håber jeg, at jeg snart kan få råd til :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, med glimmer lyder godt nok fint og lige mig. Tak for feedback, tror altså jeg bliver nødt til at få mig et par asap :-D hihi

      Slet
  5. Hvor er de flotte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, de er bare så fine :-D

      Slet
  6. Sådan et par kan du roligt købe. Jeg er den heldige ejer af to par, og jeg elsker dem! De sidder bare vildt godt på min fod. Gramsede også på et rigtig fint par i Magasin i går...

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh hvor lækkert, vidste ikke Magasin havde dem, der må jeg ned og prøve dem så. Elsker deres design :-D

      Slet
  7. Dem med leopard og lilla er vildt flotte! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, dem er jeg også helt forelsket i :-D

      Slet
  8. Malsen har lige fået et par :-) De er så flotte. Jeg skal have nogle en dag :-)
    Jeg kigger forbi dig på lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor hyggeligt, det vil jeg glæde mig til :-D og ja, de er bare så flotte de ballerinaer!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...