torsdag den 5. april 2012

Spar 67% på et værdibevis til Boozt.com

 
Jeg skal nok få offentliggjort vinderen af 1000 kr's gavekortet til Boozt.com meget meget snart. Men til alle jer andre der deltog, er jeg nødt til at dele dette tip, hvor man kan købe et værdibevis til Boozt.com for 100 kr, som har en værdi af 300 kr. Det er da for lækkert, og en oplagt mulighed til at forkæle sig selv her henover påsken, hvor alle butikkerne er lukket ;-) Jeg er selv svært fristet, og ender garanteret med at hoppe i fælden som altid :-D

8 kommentarer:

  1. Hm... Jeg ER hoppet i fælden, haha. Det tilbud kunne jeg altså ikke stå for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det er altså også bare lækkert når man kan spare lidt penge på nye fine ting. jeg har ikke købt endnu, men har allerede 5 varer i min shoppingkurv på boozt. haha :-D damn it ;-)

      Slet
  2. Ja, jeg hopper helt sikkert også i fælden. Der er heldigvis lang tid til det slutter.... hvis nu man skulle ombestemme sig. (As if...)

    SvarSlet
  3. Emma6/4/12

    Det er virkelig et godt tip! Jeg lurer lidt på en skjorte og en kjole, men er endnu ikke faldet i :)

    SvarSlet
  4. heeej super fed blog! :D overvejer stærkt at blive fast læser!..
    måske du ville tjekke min ud www.aussiefreak.blogspot.com
    så kunne vi følges? (:

    SvarSlet
  5. super sød blog du har!
    I øjeblikket har jeg en giveaway kørende på min blog og jeg tænkte at den måske var noget for dig. Jeg håber virkelig at du har lyst til at være med, her er et link: http://innocentcherry.blogspot.com/p/giveaway.html

    Knus Innocent Cherry.♥

    SvarSlet
  6. Anonym9/4/12

    lige lidt noget andet..

    hvilket mærke i neglelakker kan du bedst lide, og hvorfor?

    SvarSlet
  7. Tak for tip - det er altid skønt med besparelser og Boozt har nogle lækre ting.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...