tirsdag den 10. april 2012

Vinderen af gavekortet til Boozt.com er...



Beklager ventetiden, jeg er lidt sløv i optrækket fortiden med for mange bolde i luften på en gang. Aaanyway, random.org har talt og vinderen blev Nanna, der bl.a. valgte denne skønne sag fra Soaked in Luxery som favorit og som nu har 1000 kr at snolde for hos Boozt.com. Jeg har sendt dig en mail med din gavekortskode :-)

Der var intet mindre end 175 deltagere i konkurrencen, så det tog skisme også sin tid at tælle sig igennem kommentarerne, og jeg måtte jo lige tælle efter for en sikkerhedsskyld :-P Tusind tusind tak for Jeres deltagelse, det er virkelig skønt at i har taget så godt i mod konkurrencen <3

3 kommentarer:

  1. Tillykke Nanna - hvor er du bare heldig :)

    SvarSlet
  2. Og jubiii hvor er jeg bare glad! Kan ikke vente med at finde ud af hvad jeg skal have fingrene i :D

    SvarSlet
  3. Tillykke til Nanna :) Jeg har den kjole fra Soaked in Luxury og jeg elsker den!! Så den kan du trygt købe ;) Har også nederdelen i samme serie.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...