fredag den 11. maj 2012

Chanel June


 Jeg er blevet helt vild med min nye June lak fra Chanel. Synes den står fantastisk sammen med sort og så er den overraskende flot til bleg hud, troede at den ville være pænest til solbrændt hud og fesen til en blegfis som mig, men jeg blev utrolig overrasket. Synes det er en rigtig flot nedtonet farve. Tror June og May bliver mine to favoritter her henover sommeren :-)

Billederne er taget i bilen på vej til KBH, efter vi var kørt af færgen ifm. forum. Havde ikke tid til at komme lak på dagen før, så den kom på da vi var på færgen, det var altså noget af en udfordring med en gyngende færge, men det gik nu meget godt :-D Og så gik den time jo lynhurtigt :-D

4 kommentarer:

  1. Jeg troede faktisk at den ville være pænest på brunhud. Men ja det kunne da godt være at jeg også skulle tage min i brug snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det troede jeg nemlig også, men jeg blev positivt overrasket da den kom på. Den er så fin, også til en blegfis :-D

      Slet
  2. Den er så flot den farve og jeg er også glad for den kan gå til bleg hud som min :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, det er ikke altid nemt med bleg hud, men denne er faktisk super fin til ;-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...