mandag den 21. maj 2012

Glimmersko

Jeg er lidt vild med disse glimmersko - elsker jo alt der glimter :-D De er fra Meline er i ægte skind, som så er dækket med glimmer og så koster de kun - hold nu fast - 585 kr på denne online skobutik, hvor der er gratis fragt ved køb over 450 kr.

Jeg er helt pjattet med sølvudgaven, er dog i tvivl om hvorvidt jeg kan bære den type sko. Til mine sorte jeans kan det nok godt gå an, meeeen til nylonstrømper og feminine kjoler tror jeg ikke lige at Schia, som modellen hedder, og jeg er et perfekt match. haha. Der vil det nok nærmere være skoene der kommer med mig i stedet for det omvendte ;-) Men jeg er altså lidt fristet, synes de er sjove :-D

Hvad synes i om dem?

7 kommentarer:

  1. De er SÅ fine! Har selv lige købt glimmersko :-) Et godt råd med på vejen: husk at spray dem med hårspray så glimmeret bliver hvor det skal!

    SvarSlet
  2. Nanna22/5/12

    Synes ærlig talt at det er forkert at du ikke i indlægget gør opmærksom på at det er sponsoreret, kun med bitte små bogstaver helt nede i bunden, så de fleste mennesker undgår at se det. Synes også du har alt for mange sponsorerede indlæg for tiden, det er næsten kun sponsorerede indlæg du har. Det får din - ellers gode blog - til at virke dårligere, og som om du kan købes for penge. Det er bare min mening men jeg synes det er ærgerligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der har nu kun været 3 i denne måned og 4 i sidste måned, så det er altså ikke kun sponsorerede indlæg der er på siden :-) Men bloggen har båret lidt præg af min manglende tid, og der forsøger jeg så godt jeg nu kan at følge med, så der kommer indlæg så ofte som muligt :-) Men jeg kan absolut ikke købes for penge, jeg skriver kun om noget jeg kan stå inde for, selv udvælger og hvor jeg kan skrive lige det jeg har lyst til, har afvist mange tilbud som jeg ikke har fundet interessante, takker udelukkende kun ja til noget jeg synes er spændende at skrive om og som jeg synes kan være inspirerende at læse om. Men tak for feedback, det vil jeg da tænke over :-)

      Slet
  3. Jeg synes at de er aldeles fantastiske! Meeen, tror også at jeg ville synes at mine fødder var meget, meget synlige hvis de kom gående i SÅ meget glimmer! Til det rigtige outfit tror jeg dog sagtens at det kunne fungere :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint :-)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker mig lidt et par glimmer loafers fra TOMS.. Men nu må vi se :) Det er jo lidt mere sandal vejr ;)

    SvarSlet
  6. elsker dem!
    tjek mig og min venindes blog ud, så kan vi følges?
    oliviasofie.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...