torsdag den 31. maj 2012

H&M kup



 
Fandt disse to fine ærmeløse skjorter i H&M til kun 50 kr stykket forleden dag. Den lys orange/nude er semi transparent, hvor den blå er gennemfarvet. Jeg har også købt mit første par shorts like ever! Det er vel 15 år siden jeg har ejet et par shorts :-D De kostede kun 80 kr og fås i et hav af farver. For en sikkerheds skyld har jeg fået byttemærke på dem. Jeg tager det hele med til Tyrkiet, tænkte at et par shorts kunne være meget rare at have med, og skulle jeg ikke få dem på på turen, bytter jeg dem når jeg kommer hjem. Jeg har forenet mig med bukser, meeen at stoppe et par blegfede lårbasser ned i et par shorts ved jeg ikke helt om jeg kan få mig selv til, så er comfortzonen med fine sommerkjoler garanteret at foretrække ;-) Oh yeah, jeg er vanvittig forfængelig. hihi

Shortsene kan købes online lige her, skjorten ser dog ud til at være udsolgt online, men da jeg spurgte i butikken sagde de at de ville få flere løbende, så der burde være god chance for at finde dem der :-)

2 kommentarer:

  1. GOde køb JUlie :) ELsker shorts og har faktisk bestilt samme shorts og venter og håber på at postmanden har dem med idag :)

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på, at du bliver glad for shortsne - jeg er nået dertil, at hvis det ender med at blive rocker varmt igen, må jeg sluge min stolthed inkl. forfængelighed, også lade være at have strømpebukser under mine shorts.. Nåede endda til at have korte leggings med blonde under en af mine kjoler - trods jeg hader mine lår.. Så vi må droppe stoltheden, i stedet for at falde om af varme ;) er sikker på dine ben er pænere end mine :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...