tirsdag den 8. maj 2012

New in; June & Distraction @ Chanel


Forsøgte forgæves at vise og tippe om mine 2 nye Chanel lakker forrige weekend, som jeg tilbragte i KBH til Forum. Havde ikke min comp med, og da jeg forsøgte at udgive via iphonen forsvandt både billeder og tekst, nøjs det kan gøre en frustreret, der er det altså noget nemmere med en pc'er ;-) Anyway, jeg kom til at shoppe to nye Chanel lakker, da matas havde 25% rabat på alle deres neglelakker og med en besparelse på omkring 46 kr pr. lak, var jeg nødt til at købe to.

June har jeg ville have længe, og det var noget af en udfordring at beslutte mig for nr. 2, vaklede mellem 4 farver, men valget endte med distraction som har en rigtig fin koral pink agtig farve. Jeg har allerede fået testet June, og den er simpelthen så smuk når den kommer på. Mine negle holder lige en velfortjent lak pause, men destraction skal snart testes! :-)

Det er blevet en frygtelig dyr afhængighed jeg har fået mig med de Chanel lakker, men de laver altså også bare nogle skønne lakker, som er utrolig nemme at lægge.

5 kommentarer:

  1. Fine lakker :-)
    Er selv ret vild med June <3

    SvarSlet
  2. Sara8/5/12

    Elsker distraction , helt sikkert yndlings sommer lak!

    SvarSlet
  3. Jeg har selv June og har fået den prøvet rigtig fin lak. Distraction du har fået købt er også ret flot.

    SvarSlet
  4. De er så flotte! De er faktisk også lige nøjagtig de to farver jeg har føjet til min samling her på det sidste. Elsker dem begge to - de bliver uden tvivl mine favoritter til sommer.

    SvarSlet
  5. Min svigermor har købt "June" til mig :) men jeg er faktisk lidt skuffet over farven, når den kommer på, desværre :( Havde håbet den var lidt mere skarp :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...