torsdag den 24. maj 2012

New in; MP3-afspiller @ ebay




Modtog denne fine mp3 afspiller med posten i dag, købt d. 17. maj og modtaget i dag, præcis 1 uge efter. det er da ret godt gået hele vejen fra asien. 

Pris: 15,99 $ ca. 90 kr. på ebay

Sad og surfede rundt efter en musik-afspiller, gider ikke betale en formue for en, da det er yderst begrænset hvor meget den vil blive brugt, men nu hvor jeg skal på ferie og flyve i 4-5 timer af 2 omgange, vil det være skønt med lidt musik i ørerne. Den billigste jeg kunne finde herhjemme var virkelig grim og kostede 149 eller 199 kr. Så 90 kr synes jeg var et kup. Den skulle forestille at være lilla, men den kære kineser er tydeligvis farveblind, for den er rimelig meget blå, mørkeblå endda. Men den fungerer upåklageligt, og musikfilerne skal ikke konverteres eller lign. før de kan smides over på den, man åbner bare musikmappen på compen og trækker det over på. Den har 8gb og fm radio, så der er rigelig med plads. Dog er høretelefonerne pænt store og mine ører meget små, så jeg skal have fundet nogle andre, dem der hører til min iPhone passer garanterer perfekt :-)

Den oplades via USB'en i computeren, men jeg tror også den kan bruges via iPhone opladeren, som jo er til et USB stik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...