lørdag den 12. maj 2012

Nike sneakers på vej med posten

Jeg har længe manglet et par praktiske sko, specielt de gange jeg har været i London og shoppe fra morgen til aften i dagevis. Jeg er ikke så god til kondisko/sneakers osv. der skriger langt væk af sneakers, så jeg havde lidt opgivet at finde et par til jeg faldt over disse fra Nike, modellen hedder Flash Macro Ltr og findes i flere farver. Jeg er generelt ret vanskelig og kræsen når det kommer til fodtøj, hvorfor jeg også har det med at hamstre i flere farver, når jeg endelig finder noget jeg kan lide ;-) 

Jeg er vild med at de er holdt helt i grå, som gør dem meget neutrale og nedtonet i udseendet og så elsker jeg at snørebåndene minder lidt om silkebånd, som giver dem et lidt mere feminint touch. Både skaft og for er i læder og så til 624 kr. kup! Jeg har allerede shoppet dem og venter spændt på at de lander med posten, er ganske sikker på at mine fusselanker kommer til at knuselske dem, dage hvor jeg har gået mine fødder helt i smadder i upraktisk fodtøj ;-D Jeg har dog kun tænkt mig at bruge dem til mine sorte jeans, det bliver alligevel liiiidt for casualt til nylonstrømper til mig. Små skridt, det er trods alt mit første par sneakers i årevis! ;-)

Kan i lide dem? :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med dem!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Lækker farve :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...