lørdag den 12. maj 2012

Outfit of the day @ Mint lace



Blondetoppen er ny og er fra H&M, jeg har været på jagt efter den længe, den er konstant udsolgt i de små størrelser, så da den endelig var tilgængelig i small tog jeg chancen, desværre er den lige i det største, da den som frygtet er kæmpe stor i størrelsen, men til 99 kr, kunne jeg ikke leve uden. Elsker farven og ikke mindst blonderne og så står det godt til sort. Hvis nogle af jer overvejer at købe den, så gå efter 1 nr. mindre end normalt. Tror jeg skal have eksperimenteret lidt med en sikkerhedsnål i ryggen eller lign. så den ikke er så løs, det synes jeg nemlig ikke er særlig fikst og får en til at se chubby ud, kan godt være det bare er mig og min forfængelighed :-$

Top H&M - Jeans H&M - Shoes Debbie - Nail polish Chanel April - Cardigan Only

4 kommentarer:

  1. Du fik den! :-) Den er også så fin i grøn. Jeg synes egentlig det er meget rart, den er lidt løs i det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg jagter stadig den gule, men indtil videre har jeg måtte nøjes med mint og hvid :-D Jeg synes den er lige en tand for lø om maven, så meget at bryst og mave går ud i et, der synes jeg godt den kunne have været lidt figursyet, så den gik lidt ind i taljen eller lign. :-)

      Slet
  2. Du ser rigtig fin ud i det outfit :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig farve.
    DEn kunne jeg faktisk godt have brugt i aften :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...