torsdag den 17. maj 2012

Så er sommerferien bestilt



Så er sommerferien bestilt, lige om snart drager min veninde og jeg mod Tyrkiet, nærmere bestemt izmirkysten. Det er første gang jeg skal til Tyrkiet og jeg glæder mig helt vildt. Det er en afbudsrejse, 4 stjernet hotel med all inclusive (og selv om jeg er ualmindelig kræsen, skal jeg smage alt ;-)) og 25 meter til stranden det bliver så lækkert. Det er mere end 8 år siden jeg sidst var på afslapnings/badeferie, har kun været på storbyferie, så det er spændende om jeg kan overleve varmen ;-) Skal i hvert fald have shoppet noget solcreme med kæmpe høj faktor til min kridhvide hud, krydser fingre for en ferie uden soleksem. Billederne er fra hotellet, hvor vi skal bo, det hedder Kerasus Beach & Spa Resort SSSS og er igennem Star Tour. Ser det ikke bare helt fantastisk lækkert ud? :-D Hvem der bare sad der allerede med en lækker cocktail i hånden.

19 kommentarer:

  1. Det ser virkelig godt! og Tyrkiet er skøønt. Har været der rigtig mange gange og jeg elsker det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan ikke andet end længtes når man ser på de billeder glæder mig heeelt vildt :-D

      Slet
  2. Ej det ser lækkert ud!! Jeg har faktisk også lige bestilt ferie til Tyrkiet og det er min første tur. Så glæder mig til at hører hvad du synes :) God ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Jeg er også bare solgt, tror ikke det kan være andet end skønt :-D Hvornår skal du af sted? Tak og god ferie til dig også.

      Slet
    2. Jeg tror også det er skønt, og har hørt at maden skulle være dejligt. Først til august men mange tak :)

      Slet
    3. Så har du også noget at glæde dig til. Er spændt på maden, har ikke rigtig hørt noget om hvordan det er, men der plejer altid at være en masse lækkert frisk skåret frugt sådanne steder, og det har jeg virkelig en svaghed for ;-)

      Slet
  3. glæd dig, det område er superskønt og Tyrkiet er dejlig.. det eneste minus er at de er påtrængende, men skidt pyt. Der er sol og varme :-)

    -Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder rigtig godt, glæder mig også helt vildt. Og sådan nogle turiststeder syd på plejer der gerne at være påtrængende sælgere, hårflettere osv., men jeg har heldigvis intet problem med at sige fra :-D Men det er jo altid rart at være forberedt.

      Slet
  4. Det ser i hvert fald rigtig rigtig lækkert ud, ville ønske det var mig :)
    Og jeg ville bestemt ikke have noget i mod at bytte eksamensopgaven ud med lidt ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt åndssvagt til endelig at holde lidt ferie, så eksamensopgaven må du gerne beholde :-D hihi

      Slet
  5. Årh Julie hvor lyder det bare lækkert! Elsker all inclusive steder og 25 meter til stranden..
    Ih må jeg komme med? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi joda, kunne da være hyggeligt ;-D Glæder mig også helt vildt :-D

      Slet
  6. Ej hvor fedt, god tur søde Julie :-) Nyd det nu og husk at slappe af :-)
    Jeg har desværre aldrig været i Tyrkiet, men i år står den på Cypern - jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Glæder mig også bare såå meget, bliver skønt med lidt ferie for en gangs skyld og det skal nydes i fulde drag med mega afslapning :-D Lyder spændende med Cypern, der ville jeg også gerne hen en dag. Glæder mig til at høre mere om det! :-)

      Slet
  7. Hvor er du heldig - god tur til dig :-)

    SvarSlet
  8. Det ser vildt lækkert ud! Jeg er ret misundelig må jeg indrømme :-) Ville også rigtig gerne på sådan en badeferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det er absolut tilladt at være misundelig. Jeg var klar på 14 dage, men det kunne min veninde desværre ikke. hihi.

      Slet
  9. Det ser rigtig lækkert ud og smukt med bjergene i horisonten!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...