fredag den 4. maj 2012

shoeshopping

Jeg har gjort det igen. Måske i husker dette indlæg fra marts, hvor jeg fremviste 7 nye på sko, og nu har jeg altså lavet stuntet igen og shoppet 5 nye på sko på under 1 uge. upsi. Købte 3 af parrene til Designer Forum, det 4. er købt for et værdibevis på smartgirl og det sidste er shoppet i skolagersalget der ligger i M.P. Bruunsgade, hvor falkenberg sælger ud af deres rester fra alle deres butikker, det har været åbent i et par måneder og lukker snart igen, og hvis man bruger str 35-37 eller str 40+ er der pænt stor sandsynlighed for at finde noget lækkert, udvalget er desværre yderst begrænset i str 38-39 som jeg bruger, så til trods for at jeg gerne er forbi min. 1 gang om ugen, er det første gang jeg har haft held med at finde noget der var lige mig og i min størrelse, men priserne er absolut fair, omkring 200-300 kr for sandaler, pumps, stiletter, ballerinaer mm. og omkring 400 kr for støvler og det er alt sammen i skind <3

Sjovt nok er disse 5 par sko i 3 forskellige størrelser (37, 38 og 39), utroligt så meget man kan svinge i størrelser. Glimmer ballerinaerne fra stylesnob er også lidt for store, men det kan en sål jo hurtigt lave om på, til den pris måtte jeg eje dem trods det ;-) Deres nyeste modeller er sjovt nok blevet større i størrelsen, plejer at skulle have 39, og en enkelt gang har jeg skulle op i en 40, men i de nyeste modeller skal jeg have 38 som jeg plejer. I alt har jeg kun betalt 1150 kr for de 5 par, da værdibeviset til smartgirl var et jeg fik i fødselsdagsgave. så en pris på 230 kr pr. par er da ret godt gået, ved ikke hvad biviel skoene eller ballerinaerne i midten koster normalt, men samlet nypris for de 3 andre er minimim 2000 kr.

Stylesnob (smartgirl) - Stylesnob (Designer Forum) - Unknown brand (forum) - Biviel (lagersalg mp bruunsgade) - Debbie shoes (forum)




16 kommentarer:

  1. Sikke et godt kæb du har gjort dig Julie :)
    Vildt at du svinger så mange størrelser. Jeg svinger dog også mellem 38 og 39.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Synes også det er et kup :-D og ja, det er vildt at man kan svinge så meget, men det er så også et af de åbne par der er en 37, tror alligevel ikke at min fod kunne presses i en lukket sko i str 37 :-D haha

      Slet
  2. fine fine sko..

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt, havde også 6 par sko i posten i december.. uha :)
    Men når der er tilbud, er det jo med at slå til - ikke? ;)
    Og de lyserøde er virkelig flotte!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi ja, det er alt for fristende når der er lidt rabat at hente, så er det svært ikke at gå shopamok og sko kan man jo altid bruge. hihi :-D

      Slet
  4. Årh jeg er altså lidt misundelig, jeg ville nemlig rigtig gerne have købt Stylesnob ballerinaer på Designer Forum, det må blive til efteråret så ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du må med til efteråret i stedet for. Jeg er nu også ret misundelig på dit lille eventyr i Spanien pt ;-) Udvalget var ikke så stort ved stylesnob, de havde kun disse glimmer ballerinaer (og kun i str 39) samt nogle i en brunlig/tan agtig farve og en rødlig. Håber at jeg også får mulighed for at komme med til DF næste gang og udvalget er større :-D Men det kan være at du er heldig at finde nogle på udsalg, det starter jo snart igen igen ;-)

      Slet
  5. Super Godt køb - man kan jo aldrig få for mange sko, vel?

    SvarSlet
  6. Åååhr, jeg må snart holde med at læse din blog, for du kender en masse gode steder. Og jeg bruger jo netop str. 35-36.....damn it, altså! Nu bliver jeg jo nødt til at lure der, for det er lige rundt om hjørnet...ærger mig stadig over nogle lækre wedges fra januarudsalget, så måske er de der....

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi. Ih lov mig at du kigger forbi. Min veninde der bruger str 36-37 tipper jeg også om nye sko hver gang jeg kommer forbi, der er sååå mange fine sko og det ærger mig grænseløst at det ikke er i min str :-D og med de priser de har er det jo umuligt at købe sig fattig. haha ;-)

      Slet
    2. Aaaarrrgh. Ikke nok med at du vinder over mig i Wf, næ, nej, du skal også lokke mig i fordærv. Hvor ligger det præcist?

      Slet
    3. haha sorry ;-) det ligger i hummels gamle lokaler i starten af m.p. bruuns gade, når man kommer fra banegården ect. i mellem sukkerstokken og danbolig sådan ca. ;-)

      Slet
    4. Ja, det er bare IKKE i orden. ;o) Nå, men må jo hellere smutte forbi en dag....

      Slet
  7. Hvor er du vild! Men de er altså rigtig rigtig flotte allesammen! :-)

    SvarSlet
  8. I love the ballarina's!


    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...