søndag den 6. maj 2012

Sommersandaler med sløjfer

 
Jeg var slet ikke klar over at Esprit lavede sko, men jeg må også ærligt tilstå at det er en butik jeg aldrig besøger og jeg ejer heller ikke noget derfra. Jeg er dog faldet pladask for disse skønne sandaler med sløjfer, specielt de gule har fanget min kærlighed, det er altså bare en dejlig frisk sommerfarve og sløjfen gør dem både søde og feminine at se på. De koster 390 kr og modellen hedder Kacy Bow sandal, og er som sagt fra Esprit. Hvad synes i om dem? :-)

7 kommentarer:

  1. Super fed blog du har dig!<3 Tjek min ud http://beautigirlforever.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. De er da rigtig fine - sådan et par sandfarvede kunne jeg da sagtens bruge her til sommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig skønne. De nude/beige ville virkelig også være flotte her til sommer til solbrune stænger.

      Slet
  3. Det vidste jeg faktisk heller ikke. Jeg synes virkelig de er fine. Spørgsmålet er bare hvilken farve ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, det er lige det, og så er det som oftest at man ender med at tage den sorte ;-D

      Slet
  4. Dem kunne jeg virkelig godt finde på at investere i. De er super fine med sløjfen :-) Ville nok vælge koral, måske sort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare så fine og sommerlige. Ind i mellem kan man tilmed være heldig at få et popup vindue når man klikker ind på siden, hvor man kan skrabe sig til en rabatkode :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...