onsdag den 30. maj 2012

Tip: 50% på værdibevis til Nicehair.dk

På spotdeal kan man pt. købe et værdibevis til Nicehair.dk til en værdi af 250 kr for blot 125 kr. Tilbuddet gælder indtil midnat lørdag d. 2. juni. Find det her


Jeg har ikke selv købt et endnu, men er svært fristet og overvejer at bruge det på en ny ansigtscreme fra Ole Henriksen. Gav mig selv et Ole Henriksen Starter Kit i julegave med nogle små udgaver af forskellige produkter, og ansigtscremen "Nurture me" som både kan bruges dag og nat og som passer til en tør og sensitiv hud blev hurtigt en favorit. Det er den mest fantastiske ansigtscreme jeg har prøvet til dato. Jeg har været snart alle mærker igennem lige fra änglemark fra brugsen til dior/lancome mm. og er blevet allergisk overfor flere, bl.a. Lancômes tåler jeg ikke længere. Nurture me dufter fantastisk, duften minder lidt om tyggegummi og så efterlader den huden blød og fugtet uden at fedte. Kan varmt anbefales.

Den er på tilbud på Nicehair til 306 kr og med porto inkluderet og rabat fratrukken koster den kun 210 kr, det er da et kup ift normalprisen på ca. 500 kr. :-)

9 kommentarer:

  1. Fedt - super tip Julie :)

    SvarSlet
  2. Uh, det skal man da næsten - Prøv at tænke på, hvor billige Essie-lakke man kan få, hvis de nu snart kører kampagne med dem igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, elsker værdibeviser, man kan virkelig gøre nogle kup :-D

      Slet
  3. Tak for tippet! Det skal jeg helt klart benytte mig af! :)

    / www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, glad for det kunne bruges. Endte også med at købe et selv :-D

      Slet
  4. Overvejer og købe sådan et :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er næsten for godt et tilbud til at lade være :-D

      Slet
  5. det er et rigtig godt tilbud... Elsker når der er sådan nogle tilbud på nettet :)

    Tænkte på om jeg kan komme på din blogroll? Jeg har også tilføjet dig på min :)

    http://mizze-pii.blogspot.com/

    Mvh. Mie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...