fredag den 1. juni 2012

9 DRESSES @ WAREHOUSE



Warehouse er et af mine favorit mærker fra UK, de har så mange fine kjoler og priserne er fair, et af de få mærker hvor jeg snildt kunne spendere en formue på en ordentlig stak kjoler. De er virkelig gode til at lave flotte velsiddende kjoler. En af mine favorit sommerkjoler er også derfra.

De to blå kjoler til venstre gad jeg virkelig godt eje. Den øverste med bæltet fås endda i flere farver, som jeg absolut også godt gad have hængende i mit klædeskab ;-)

3 kommentarer:

  1. Det er nogle pæne kjoler. Den i midten ville jeg gerne eje

    SvarSlet
  2. Der er mange fine kjoler i mellem. Den med det fine blomsterprint er helt klart min favorit. Den ville jeg godt turde bevæge mig ud i, selvom jeg sjældent går i kjole.

    SvarSlet
  3. Den lyseblå er så smuk! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...