mandag den 18. juni 2012

Birkenstock sandaler



Jeg overvejer pt. om jeg skulle tilføje et par birkenstock til skosamlingen, har faktisk aldrig ejet eller prøvet et par, men jeg har en idé om at de er voldsomt behagelige at have på, specielt når der er varmt og man bare skal have noget på hurtigt eller når man skal til stranden eller lignende.

Umiddelbart er jeg mest til modellen der går ind mellem tæerne (Gizeh, øverst) og er i blankt læder, synes lakken gør dem mere friske/ungdommelige at se på :-D Den lilla og den turkise farve synes jeg er ret laber! Madrid modellen (nederst) er heller ikke helt slem :-)

Der er pt. udsalg hos spartoo, hvor rigtig mange sko er nedsat med op til 60%. Blandt Birkenstock sandaler er der en pæn del der er nedsat med 25-40%, så det er da nu man skal slå til :-D

Ejer I et par birkenstock og er der en bestemt af modellerne i kan anbefale?



Sponsoreret indlæg

15 kommentarer:

  1. Jeg ejer dem ikke. Men synes at dem i lilla er pæne og er sikker på at det er nogle som er utrolig gode at gå i og sunde for fødderne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror også at de er gode og sunde for fødderne at gå i, og de lilla er så fine :-D

      Slet
  2. Jeg har lige købt et par i Madrid modellen (den nederste) og jeg ELSKER dem! Har aldrig ejet et par før og det er bestemt en stor fejl.
    Har altid synes det var jordens mest kiksede fodtøj, men de er faktisk slet ikke så slemme og tysker-agtige, som jeg ellers altid har syntes ;) Jeg kommer 100% til at bo i dem sommeren over :)
    /Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det synes jeg også de er, altså en anelse kiksede helse-sandaler, men der findes da nogle der er værre, synes birkenstock er til den pæne side af den slags fodtøj og så tror jeg at mine fødder ville være taknemlige over dem :-) Hvilken farve købte du dem i? :-)

      Slet
    2. Jeg har dem bare i sort, mat. Har overvejet et stykke tid, men har ikke ville betale 500 kr for dem, så da Bilka for nogle uger siden havde dem til 279 kr, slog jeg til :)

      Slet
  3. Jeg tror at du har ret i at de er vildt behagelige...og de øverste to par synes jeg faktisk også er ret fine (forbinder ellers også Birkenstock med noget der er liiidt for fodformet...haha...).

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha gør jeg også, det er heller ikke lige sådan et par jeg ville tage på på en strøgtur eller en tur i byen ;-) men en smuttur til stranden, ned for at handle osv. kunne jeg godt forestille mig ville være et godt match ;-)

      Slet
  4. Jeg ejer et par Gizhe som jeg købte i Berlin (de er meget billigere i Tyskland). Jeg syntes at de er beghagelige hvis man ikke skal særlig langt. Man skal nemlig tænke på at de går meget højt op i svangen og derfor godt kan gnave under foden. Men ellers er jeg virkelig glad for dem og jeg skal have sparet op til et par mere og et par sandaler.
    Er vild med disse to sandaler;
    http://www.spartoo.dk/Birkenstock-KAIRO-x140424.php
    http://www.spartoo.dk/Birkenstock-YARA-x140429.php

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror generelt heller ikke at klipklappere, som disse jo er, er gode at gå langt i, der skal skoen jo helst sidde fast til foden, men sådan til stranden, hvis man lige skal hen og handle osv. kunne jeg forestille mig at de var rigtig rare at have på. Tror at modeller som de 2 du linker til ville være bedre at gå i, hvis man skal lidt længere end nogle små ærinder :-)

      Slet
  5. Anonym20/6/12

    Ej, jeg bliver altså nød til at drille dig lidt, et hurtigt kig ned af din profil, så har man hurtigt dannet sig et billede af du har din lejlighed proppet (-> med understregning under ordet proppet) med sko og kjoler (da det nok er det, du nok mest blogger om) :P
    Hehe, men fed inspiration til os andre ;)
    Kh en fast læser,
    Sara (som nok har lige så stor fx. smykkefetish.. og andre "kan ikke leve foruden" ting)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det kan der være noget om ;-) Jeg kunne absolut godt bruge et større klædeskab og ikke mindst lejlighed haha ;-) Er glad for høre at du kan finde inspiration i mine indlæg :-D

      Slet
  6. super fin blog du har dig!

    Jeg har en giveaway kørende, som du selvfølgelig er velkommen til at deltage i, hvis du har lyst:
    http://mathildebraagaard.blogspot.dk/2012/06/giveaway-gavekort-til-miintodk.html

    Mange hilsner Mathilde

    SvarSlet
  7. Jeg har et par Gizeh, som jeg også har købt i Berlin :D Jeg kan bo i dem (men gør det ikke, for synes ikke de er ret pæne), og jeg har ellers normalt ret sarte fødder.. Har fx droppet ballerinaer :( pga. de ikke støtter nok. Birkenstock er meget store i størrelsen, jeg er helt nede i str. 36 i mine :) Så jeg foreslår du prøver dem, også køber dem på nettet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes heller ikke de er voldsomt kønne, men nogle gange må man jo se bort fra skønheden og gøre lidt godt for sine fødder. Hvis jeg beslutter mig for at købe et par vil jeg i hvert fald også prøve dem først i en fysisk butik, både mht størrelse, pasform og ikke mindst model :-)

      Slet
  8. Jeg har købt et par Madrid i mat sort til kr. 199,- i Rema, de er ægte, har fået det verificeret. Og de er rigtig gode at gå i. Jeg har altid syntes at de var ret kiksede og alt for dyre, men fik dem anbefalet af en veninde. Og det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke købte dem for flere år siden. Jeg har nogle tossede fødder, og her hjælper Birkenstock'erne. Nu kan jeg nærmest ikke gå i andet.
    Jeg er gået en størrelse ned i forhold til min normale størrelse, da de er store i størrelserne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...