søndag den 10. juni 2012

Dagens outfit til 50 års fødselsdag






Puh, det har været hårdt at vende tilbage til DK. Vi landede i Billund ved 17 tiden torsdag, brugte hele torsdag og dele af fredag på at indhente arbejde. Så var jeg ude og shoppe, da jeg manglede en kjole til min mors 50 års fødselsdag lørdag, jeg havde kontakt til kommunen og har fået smadret min sofa af en rotte :-( Fredag hjalp jeg også med at dække bord i det lejede selskabslokale og lørdag bagte min mutti og jeg 50 chokolade cookies, 1 crumble cake med æble/kanel, 1 marcipantærte og 2 chokoladetærter, billeder og opskrifter følger. Var også en tur forbi ridehuset med varer, der er messe denne week, og jeg skal hente resterne her senere. Puh, trænger næsten til ferie igen. Værst er næsten at jeg kun fik omkring 6 timers søvn om natten i tyrkiet og herhjemme kan jeg pludselig ikke sove længe længere, man må da være ved at blive gammel, når man selv trods druk ikke kan sove længe?? ;-)

Anyway, billederne er mit outfit til min mors 50 års fødselsdag i går, lørdag. Hapsede kjolen i H&M til kun 180 kr - ufatteligt!! Jeg har også købt den i ensfarvet pink og den er helt igennem fantastisk, det er bare en polyester sag, men den ser virkelig lækker og eksklusiv ud. Win!

Skal også nok poste en masse fine og lækre billeder fra rejsen, når jeg lige er faldet helt ned og er kommet mig over trætheden :-)



Blazer Minimum - Dress H&M - Shoes Mentor - Jewels Andora Design

9 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud :-)

    SvarSlet
  2. Har lige købt den samme kjole i torsdag, den er bare super fin:) stod os og var meget i tvivl om jeg også sku tage den i pink men indtil vider hænger den stadig i butikken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig smuk. Jeg synes også pasformen er lige i skabet, og så synes jeg både kvalitet og prisen spiller. Havde de haft den sorte i min str også eller andre farver, havde jeg også hapset dem med hjem :-D haha

      Slet
  3. Rigtig fint outfit! Og iiih, var du i Ridehuset i weekenden, for så spottede jeg da ikke dine ting?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-D Og nej, heldigvis ikke, messen var lidt et flop - så er glad for jeg ikke skulle stå derinde hele weekenden, men min veninde, en af de andre standholdere solgte lidt for mig :-)

      Slet
    2. Ok. Jeg var der jo i går, og der var heller ikke særligt mange folk. Synes ellers jeg så alle stande men har åbenbart overset dem. Mærkeligt. Hvad solgte hun ellers?

      Slet
    3. Hun sælger tøj, hun har lidt fra modström, ellers er det hendes eget mærke Liv of Copenhagen :-) Men jeg er glad for at jeg ikke skulle bruge hele min weekenden derinde, når de besøgende svigtede :-) Fik du købt noget?

      Slet
    4. Ok, nå, men der var jeg forbi. Hun havde mange fine ting, faktisk. Og hvad jeg har købt kan du se på bloggen. Købte også lidt Samsøe Samsøe basis.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...