onsdag den 27. juni 2012

Dagens outfit @ Tyrkiet









(Beklager billedespam) På en badebro af en art lige nede foran hotellet havde vi det sjovt med kameraet om fredagen, dag 2 i tyrkiet, og tog en masse sjove billeder (der var dog kun et enkelt (billede 2) der fik lov at komme med her ;-)), som startede med outfit billeder. Bemærk lige hvor smukt vandet er.

Det er endda to London køb jeg har på, sandalerne er efterhånden 4 år gamle og kjolen købte jeg sidste år. Håber på at komme til London til efteråret, men nu må vi se hvordan det hele flasker sig, kommer også an på økonomien, det er jo ikke just billigt at rejse og jeg håber at nå en tur til Tyrkiet igen snart, inden messerne bryder løs ;-)

Dress Warehouse - Shoes Carvela

8 kommentarer:

  1. Skønne outfitbilleder :-)

    SvarSlet
  2. Mmm...jeg får helt lyst til at tage på ferie, når jeg ser billeder af havet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, men jeg skal forhåbentlig snart af sted igen, bliver skønt :-D

      Slet
  3. Åh, sikke nogle dejlige sommerbilleder. Håber du nyder det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nød det bestemt, det var fantastisk :-D

      Slet
  4. Billede nr. 2 er da for smukt :D Jeg er helt vild med dit elegante hop :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi tak :-D Der var fyldt med mennesker der gloede på os - ikke noget at sige til med to fjantede tøser der skaber sig. haha, så det var en anelse grænseoverskridende, men gjorde lidt det hele endnu sjovere :-D hehe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...