søndag den 3. juni 2012

Farverige bøjler til skabet


 
Har været på udkig efter nogle tyndere bøjler til mit skab, som erstatning til de alm. plastikbøjler. Jeg har overvejet renseribøjlerne, men så faldt jeg over disse i Tiger, der er betrukket med et lag silikone/gummi/plastik/something, som jeg tror er bedre for tøjet at hænge på i længden. Mit skab er latterligt lille, der er ikke gulv under det eller tapet bag det, så jeg har opgivet udskifte det og blot suppleret med en kæmpe kommode, men kjolerne skal jo hænge, og med disse bøjler kan der hænge 3-4 gange så meget - win!

De koster 10 kr for 5 stk og fås i sort, lilla, grøn, turkis, rød. De sorte dog blev lynhurtigt udsolgt :-( Så det pinte min indre perfektionist meget at jeg ikke kunne få ens bøjler. På den anden side er de lilla også meget friske ;-) Kjolerne hænger selvfølgelig farvekoordineret, det er dog ikke alle der er kommet op at hænge endnu, og jeg mangler tydeligvis nogle lilla kjoler ;-)

2 kommentarer:

  1. De er fine :-) Og billige :-) Jeg vil også gerne have fingrene i nogle tynde bøjler, for jeg kunne virkelig godt bruge lidt mere plads i mit skab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også de er så fine og ja, det er virkelig rart med ekstra skabsplads ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...