lørdag den 16. juni 2012

H&M udsalgskup

Vil lige vise mine to udsalgskup i H&M, jeg er lidt i tvivl hvad jeg synes om kæden, men da den var sat ned til en flad 20'er, røg den altså med hjem. Skoene var jeg ved at købe sidste fredag, men så skulle jeg pludselig skynde mig hjem (som i løbe fra clemensbro og hele vejen hjem, da en mand fra kommunen ringede og allerede var ved min lejlighed, som kom forbi for at hjælpe), kun heldigt for da jeg var i H&M få dage efter var de sat ned fra 349 kr til 100 kr. Haps! De er 12 cm høje, skal dog lige overvinde min forfængelighed ved at have dem på, de er dødflotte, men jeg bliver 185 cm høj med dem, og så føler jeg mig altså lige en tand for høj ;-)

Har i lavet nogle gode udsalgskup indtil videre? Det er jo ikke rigtig startet endnu, men flere er startet ud i det små allerede :-)

6 kommentarer:

  1. Ja, det er altså svært at lade være, når tingene er sat ned til sådanne fine priser :)

    itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, så er der ikke langt fra tanke til handling :-D

      Slet
  2. Jeg kiggede på den halskæde i Spanien, men valgte ikke at købe den. Men hvis jeg finder den herhjemme til en 20'er kommer den også med hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, 20 kr er også for godt til at lade være. De har en del flere steder her i Århus, så den burde da næsten også være til at finde til den pris i KBH :-)

      Slet
  3. Hvor er de fede - farven er vildt flot.
    Jeg har shoppet lidt InWear online da de havde presale og så har jeg hapset en buksenederdel i Monki på udsalg.

    SvarSlet
  4. Wauw en fed farve de sko har. Det er sådan en rigtig flot hav blå :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...