tirsdag den 26. juni 2012

Jonak



Jeg har i et stykke tid været på jagt efter et par stilletter eller pumps. Men ikke nok med at jeg både er virkelig kræsen, så har jeg også vanskelige fusser. Eller nok nærmere en vanskelig balance, for jeg falder altid for sko med med sikkerhed ikke kan gå i uden at jeg ville falde og brække arme og ben, kender i det? haha.

Jeg har atter engang kastet min kærlighed på to par, der er absolut ikke er nogen chance for at jeg ville kunne holde balancen i, nemlig de to par fra Jonak med sten. Er de ikke smukke? De er tilmeld på tilbud pt til 555 kr og er selvfølgelig i læder og så har de de fineste funklende sten. Pure love. Hælen skal helst have en vis tykkelse før jeg kan gå i dem, og disse er liiiiiiige tynde nok. øv bov. Til gengæld overvejer jeg at købe de blå, som i øvrigt også fås i rød - også i skind og begge nedsat til 431 kr. Tror de blå kunne være rigtig fine til nogle af alle mine blå eller sorte kjoler :-)



Sponsoreret indlæg

4 kommentarer:

  1. Du er uforbederlig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi, du skulle nødigt snakke D! ;-D

      Slet
  2. Dem med stenene er bestemt rigtig fine - de ville være helt perfekte til en sommerfest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, de er så fine. Ville ønske jeg kunne gå i så høje og tynde hæle :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...