mandag den 4. juni 2012

Test: Selvbruner og bodyscrub fra Yves Rocher

Bodyscrub 49 kr - Self-tanner Body 72 kr  - Selv-tanner Face 69 kr
 
Fik tilsendt disse produkter fra Yves Rocher tilbage i marts, som jeg skulle teste, der har dog ikke været tid til at lufte de bare ben sådan rigtigt før midten af maj, så jeg har først afprøvet dem fornylig. Jeg har fået tilsendt 3 produkter, en selvbruner til kroppen, en bodyscrub og en selvbruner til ansigtet. Jeg er normalt ikke typen der ligger og steger i solen og jeg kunne aldrig drømme om at gå i solarie, så jeg er altid frisk på at prøve forskellige alternativer til at få en flot solbrændt glød, uden at ødelægge sin hud med solskader eller risikoen for modermærke- eller hudkræft :-)

Jeg har ikke turde teste selvbruneren til ansigtet af frygt for at ende op som en Sidney Lee wannabe ;-D Men skulle du have modet kan den købes her til 69 kr. 

Men de to andre produkter er begge afprøvet. Jeg er helt tosset med bodyscrubben der har en skøn duft og dufter af en blanding mellem citrus og sød abrikos, elsker at den er på tube, det er altså lidt nemmere at have med at gøre når man står i badet, frem for de store krukker hvor man skal stå og bakse med låget. Den efterlader huden blød og glat og det er klart et produkt jeg kunne finde på at købe efterfølgende, den koster normalt 99 kr, men sælges pt. til 49 kr. og kan findes her

Selvbruneren til kroppen fik jeg testet på ben, arme og bryst. Den tørrer meget hurtigt (i løbet af 10-20 min) og fedter ikke ift. sådan nogle i lotion konsistens. Den var nem at fordele for et ensartet resultat på bryst og arme, men det kommer til at kræve øvelse på benene, der kom lidt mindre heldige striber hist og her. Man må ikke bade eller få vand på det indsmurte område i 3 timer efter påføringen og den er også ca. 3 timer om at farve huden, den farver rigtig godt og ser naturlig ud - altså lige bortset fra mine stribede ben, men på arme og bryst fik jeg en flot og naturlig solbrændt glød. Den kan pt. købes for 72 kr her

Sponsoreret indlæg (jeg har fået produkterne gratis, mod at jeg skriver min uforbeholdte mening om produktet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...