søndag den 17. juni 2012

Tip: 50% på værdibevis til Smartgirl.dk


 Puh, så kommer der endnu en uimodståelig deal, der giver en god grund til at shoppe ;-) Igen kan man købe et værdibevis til SmartGirl/gut/sport/kids osv. for halv pris, så man får 400 kr at shoppe for men betaler kun 200 kr.

Desværre må man kun købe 1 værdibevis pr person og det gælder kun indtil d. 30. juni i år, altså små 13 dage endnu. Jeg er ikke selv hoppet i endnu, skal lige have surfet siden tynd og se om der er noget jeg ikke kan leve uden ;-) men jeg er en svag sjæl og ender garanteret med at springe i. En ny kjole kan man jo altid bruge!

Gad godt have sandalerne fra Ilse Jacobsen, men de er kun tilbage i str 41 :-( Øvbøv, de var ellers lige mig.

8 kommentarer:

  1. Det er meget fristende, jeg vil dog også surfe på siden først og være sikker på der er noget jeg ikke kan leve uden ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, og med den korte frist det skal bruges inden, er det vist også meget godt at være på den sikre side, men det burde jo ikke være noget problem at finde noget med det store udvalg de har :-)

      Slet
  2. Tak for tippet, man bliver jo ikke mindre fristet af at man kan spare en masse penge på lækre items. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, ja, det er skønt når der er lidt penge at spare, det kan vi li! ;-)

      Slet
  3. Det er et godt tilbud, tak :-) Måske køber jeg det, hvis jeg finder de sandaler, jeg mangler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan jo lige så godt undersøge om der er noget man kan bruge, nu hvor der er lidt at spare :-D

      Slet
  4. Tak for tippet, er virkelig fristet :-)

    SvarSlet
  5. Super. Mange tak, Julie! Så blev der lige købt fødselsdagsgave til manden. Værdi 750 kr - betalt 200 kr og gratis fragt. Det er jo slet ikke så ringe endda ;D
    /Marie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...