søndag den 1. juli 2012

Dagens i pink



Synes vejret bliver bedre og bedre (7-9-13), lad os håbe det fortsætter, så nylonstrømperne kan ryge af igen :-D Kjolen er allerede blevet en yndlings, og jeg har hapset den i alle 3 farver. Ups, men den er altså bare så fin, kun heldigt den kun er lavet i 3 farver haha.

Hold i øvrigt øje med bloggen i morgen, hvor der skydes en ny konkurrence i gang :-D Jeg har lidt en idé om at det halve danmark og hele blogland befinder sig på roskilde i disse dage, så jeg håber at der stadig er nogle af jer tilbage ;-) Jeg gad virkelig godt med, men jeg klarer mig aldrig uden mit daglige bad og telt og skurtoiletter er heller ikke lige min kop te.



Shoes Stylesnob - Dress H&M - Earrings Andora Design

5 kommentarer:

  1. Hvor er det fint!

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig fin. Er det en kjole man kan finde i H&M nu? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, den er næsten lige landet i butikkerne, så det skulle meget gerne være til at finde den i H&M netop nu :-) I hvert fald i denne farve og den mønstrede :-)

      Slet
  3. Det er godt nok også en vældig flot kjole. Den sidder godt på dig i livet :-) Og skøn sommerfarve :-) Kom så bare ben ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...