mandag den 30. juli 2012

Flip-Flops



Jeg kunne godt bruge et par flip-flops, manglede virkelig sådan nogle da jeg var på ferie, da de godt kan tåle at komme med ud i havet, så man slipper for at gå med de bare fusser på de skarpe sten osv. De to mærker jeg har kig på er Havaianas og Reef. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal vælge de klassiske, hvor stroppen over foden er af gummi eller om jeg skal gå efter nogle, hvor den er af stof. Synes de klassiske er pænest, men med mine sarte fødder der får vabler bare de ser et par sko af plastik/imiteret skind og lign., frygter jeg lidt at gummidelen vil irritere foden. Nogle af jer der vel dele erfaring eller kan anbefale det ene frem for det andet? :-)


Sponsoreret indlæg

4 kommentarer:

  1. Man skal altid gå dem ret meget til og istarten kan det give ret mange vabler. Jeg har dog altid gåët sindsygt meget i klipklapper, rejst rundt i dem og haft dem på i dagevis uden problemer. Har begge slags (har i det hele taget mange og fra mange forskellige mærker, over 50..ret pinligt faktisk. Har et eller andet med klipklapper ;) Jeg er dog mest til Reef, får ofte vabler af Havianas. Det plast de er lavet af gør bare et eller andet dårligt ved mine fødder. Hvorimod reef som jeg lever i om sommeren ikke gør det. Har som skrevet begge mærker, men er klart mine reef jeg er gladest for. Har både stof, plast, læder osv men er faktisk mest glad for dem i plast :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, tusind tak for dit svar, det kan helt sikkert bruges, tror også det ender med et par fra Reef jeg ender op med. og hold da op for en samling.. 50 par!! haha :-D Imponerende! hihi

      Slet
  2. Jeg har faktisk længe haft kig på det øverste par du viser - jeg synes simpelthen at den gyldne farve er så skøn. De ville uden tvivl være lækre til et par sommerbrune fødder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, det er da lidt pudsigt, jeg er nemlig også helt tosset med de øverste, elsker farven, den er bare så fin :-) Og ja, den vil være fantastisk til sommerbrune fødder :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...