lørdag den 14. juli 2012

Jagten på den perfekte stropløse bh @ wonderbra




Jeg har været på jagt efter den perfekte stropløse bh i noget tid, og det har vist sig at være noget af en udfordring, fordi jeg samtidig skal have en lidt besværlig størrelse. Jeg vil gerne have en der sidder perfekt og i stedet for at skjule kavalergangen, som stropløse tit gør, må den gerne være udringet og vise lidt af kavalergang og det gør denne fra Wonderbra! Den sidder helt fantastisk og laves fra 65 i omkreds og op til en F skål - dog i UK størrelse som svarer til en G skål i EU størrelser. Den koster omkring 335 kr på asos og 400+ kr i de danske butikker (nelly tager fx 449 kr), men på ebay kan den købes til ca. 234 kr. inkl. fragt. Jeg havde faktisk købt den på asos, men fik en 30d i stedet for 30dd, den passede perfekt i omkredsen, men skålene var for små, desværre er den konstant udsolgt på asos, så jeg kunne ikke engang få den ombyttet til den rigtige. Men den er true to size og vanvittig smuk irl! Så nu har jeg lige shoppet den på ebay og sparet 100 kr oven i <3 I UK bruger de ikke halve størrelser, så 30dd svarer til en 65e.

Find den her, her og her

Den findes også i en nude udgave - se her samt i nogle udgaver uden blonde

11 kommentarer:

  1. Den ser rigtig god ud den BH! Synes det er svært at finde en stropløs bh uden at den gør ens bryster sådan "trekantet" haha. Men denne ser rigtig god ud faktisk :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender det godt, og det gør denne nemlig ikke. Den giver både en flot rund barm (ligesom en alm. bh) og en fin kavalergang, og kvaliteten er helt i top, så den kan varmt anbefales! :-)

      Slet
  2. Anonym14/7/12

    Fedt tip med eBay, tak! Jeg har ellers i løbet af det sidste år købt 6 af dem på ASOS, for det ER jo den bedste stropløse BH nogensinde, men jeg vil da fremover lige spare lidt og så bestille fra eBay i stedet :)

    http://www.myconfessions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, glad for at det kan bruges :-) Ja, den er nemlig helt fantastisk den bh og så kan man jo lige så godt spare hvor man kan :-D Det er trods alt en ret stor prisforskel der er ved nelly og ebay :-)

      Slet
  3. Jeg har også en hvid stropløs bh fra wonderbra og den er totalt yndlings, det er den eneste stropløse der ikke gør mine bryster helt deforme.

    Www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker wonderbra, de sidder simpelthen så godt :) Kan sagtens anbefale denne BH.

    SvarSlet
  5. Det lyder jo næsten for godt til at være sandt!:) Ved du tilfældigvis hvilke (fysiske) butikker der forhandler den?

    SvarSlet
  6. Den lyder jo helt perfekt!!

    SvarSlet
  7. Carina V22/7/12

    Hej Julie. Læste din gode lille anmeldelse - efterfølgende foretog jeg mit første ebay køb :) Jeg købte den i nude i 30dd, men den passer desværre ikke helt perfekt til min barm. Har derfor tænkt mig at returnere den. Tænkte dog inden, at jeg lige ville spørge om du var interesseret i at købe den for det samme beløb som jeg har købt den, nu det er din størrelse? Så betaler jeg fragten ;)

    SvarSlet
  8. Kan godt forstå at du vil have at den skal sidde perfekt. Og den du har fundet kan jeg rigtig godt lide. JEg ville også vælge den i sort

    SvarSlet
  9. Den er virkelig pæn, men det er skide svært at finde den perfekte :)

    Giveaway:
    http://nataschacoester.blogspot.dk/2012/07/give-away-part-two.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...