mandag den 2. juli 2012

KONKURRENCE: Vind gavekort til spartoo.dk


 Spartoo har været så søde at sætte et gavekort på 300 kr på højkant til deres lækre shop, som er et sandt sko paradis med tusindevis af lækre ballerinaer, sandaler, pumps, støvler, sneakers osv. Der er helt sikkert noget for enhver smag og enhver pengepung og i øjeblikket (indtil slut august) er der endda udsalg med op til 60% i besparelse og fragten er gratis ved køb for min. 450 kr. Med mærker som Bronx, Vagabond, D&G, Chie Mihara, UGG, Hunter, Birkenstock, New Balance og mange mange flere. De har knap 15000 forskellige modeller til kvinder alene :-D



For at deltage i konkurrencen skal du:

1. Følge bloggen via Bloglovin her og like indlægget (klikke på det lille hjerte) eller følge bloggen via Google Friend Connect
2. Skrive i kommentarfeltet til indlægget med din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med vinderen. Udskift evt. @ med ( a ), for at undgå spam :-)

Konkurrencen er åben for alle, du behøver ikke at være bosiddende i DK for at deltage.

Konkurrencen løber til og med mandag d. 9. juli 2012 kl 23:59. Vinderen udtrækkes og offentliggøres tirsdag :-)

94 kommentarer:

  1. Fed ting at vinde!
    Mia Teut - miateut(a)hotmail.com - miateut.blogpot.com :-)

    SvarSlet
  2. Cool :) Maria- m.sille(a)hotmail.com

    SvarSlet
  3. SUPER cool :) Jeg er med :)
    malsen (a) malsen.dk

    SvarSlet
  4. Skøn konkurrence :)
    annemettecar(a)gmail.com

    SvarSlet
  5. Krydser fingre!
    koprinsessen (a) hotmail.com

    SvarSlet
  6. 'amen, man kan jo aldrig få for mange sko. Jeg er med! Jeg følger dig på Bloglovin og har "like" dit fine indlæg. Email: Joyusone2000@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Dana2/7/12

    Krydser fingre!

    dana_cotong (a) hotmail.com

    SvarSlet
  8. Mette Jensen2/7/12

    Super fed konkurrence. :)
    Jeg krydser fingre. :)
    Mettemj@msn.com

    SvarSlet
  9. Lækkert! :)
    betinalerche(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  10. Anonym2/7/12

    mariabraae(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. Det kunne være lækkert at vinde :o)

    altmann1982(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Nice! emmahaa(a)mail.dk

    SvarSlet
  13. lækkert! christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  14. Det var da en lækker konkurrence. Sko kan man jo altid bruge :-)
    nannasmed@jubii.dk

    SvarSlet
  15. Lækkert! :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Lækkerier til sommerbrune fusser :)

    l_s_9220(a)hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jamen så er jeg med :)
    hersom(a)mil.dk

    SvarSlet
  18. Fantastisk - mama need shoes!!
    lene (a) hundahls.dk

    SvarSlet
  19. Uh, jeg har allerede udset mig så mange fine ting i shoppen :-)

    SvarSlet
  20. det var da godt nok en lækker give away elsker sko og gerne når de er lidt høje uha hvor lækkert
    venlig hilsen
    laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  21. Fed konkurrence :-)
    princessm-01@hotmail.com

    - Melisa.

    SvarSlet
  22. Uhhh, skøn give away.
    strandslottet (a) gmail.com

    SvarSlet
  23. jeg følger og liker!
    amandas4g@hotmail.dk

    SvarSlet
  24. Elsker Spartoo :) Følger og liker :)
    Idadidda@gmail.com

    SvarSlet
  25. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
    Svar
    1. I like >
      http://www.spartoo.dk/Birki-s-TAHITI-x39107.php

      Slet
  26. Anonym3/7/12

    Uuh, det ville være lækkert!

    Min mail er: eva_19_90@hotmail.com

    (og så håber jeg det er lykkedes mig at like dit indlæg??)

    Mvh. Eva

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med. :)

    Line
    linea1989(a)hotmail.com

    SvarSlet
  28. Det kunne godt nok være tiltrængt her - Arliana-Swann ( a ) hotmail.com

    SvarSlet
  29. Fedt!

    Christina
    Christinasabransky (a) hotmail.com

    SvarSlet
  30. Camilla
    camillariis88 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  31. jenny c3/7/12

    har liked,og krydser fingre.:-)

    jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg skal da så meget være med! Sko er jo enhver piges drøm! :D

    writerinprogress (a) gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. og det var så live.dk til sidst, ikke gmail.com :P

      Slet
  33. Krydser fingre. :-)

    lena-b.l(a)hotmail.com

    Knus Lena B

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med. Jeg har lige tilmeldt mig bloglovin og har liket indlægget derinde.

    Jeg trænger virkelig til nye sko, er gravid og mine fødder er vokset, så kan ikke passe alle de fine sko jeg har længere.. snøft... men så er der jo en grund til at købe nye :-)

    Svips@aaui.dk

    SvarSlet
  35. Anonym3/7/12

    Lækker konkurrence! siffie_tm@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg er så absolut med!
    Sko kan man aldrig få for mange af :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  37. Følger og liker alt jeg kan :D

    kreativhygge(a)hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  38. Skal være med :-) Følger dig både her og bloglovin.

    Stackelies(a)hotmail.com

    SvarSlet
  39. pia sroka3/7/12

    Følger og liker, krydser fingre
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Har fulgt dig længe og liker indlægget - og krydser virkelig fingre for at vinde! Ville elske et par nye sommersko :-D

    Hilsen Charlie (ctdyhr a gmail.com)

    SvarSlet
  41. fin give away :-)
    amalie.hoelgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  42. stineclausen(a)gmail com :)

    SvarSlet
  43. Anonym3/7/12

    line301 at gmail.com

    SvarSlet
  44. Lækker konkurrence :)

    caritas_(a)hotmail.com

    SvarSlet
  45. anne s3/7/12

    anneschelde a live.dk

    SvarSlet
  46. Spændende... :)

    dobby-winky(a)hotmail.com

    SvarSlet
  47. Lækkert :D Er helt klart med..

    Louise1990louise(a)hotmail.com

    SvarSlet
  48. Er helt klart med :D

    esmj91@gmail.com

    SvarSlet
  49. Det ville ikke være dårligt at vinde :)

    kristinapedersen4(a)gmail.com - drengenesmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  50. Fedt, fedt, fedt! Jeg er med :-)
    /akh(a)os.dk

    SvarSlet
  51. jeg er også med :)

    SvarSlet
  52. Eeeeij hvor en lækker give-away!
    metteelkjaer97(a)hotmail.com

    SvarSlet
  53. Anonym4/7/12

    fedt kunne godt bruge nye sko :)
    sophiekl6(a)hotmail.com

    SvarSlet
  54. Jeg mangler et par sandaler. Kunne være helt perfekt.
    Håber jeg vinder!
    frkhansen.dk(a)gmail.com

    SvarSlet
  55. Det ville ellers være lækkert, at vinde den konkurrence!
    Følger dig via bloglovin :-)
    Therese_Skov(a)hotmail.com

    SvarSlet
  56. Villle være lækkert at vinde. :)

    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne deltage! frk.stent (a) gmail.com

    SvarSlet
  58. uuuh jeg krydsre fingre for jeg vinder :) voresmini(a)gmail.com

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  59. Uhh en lækker gave!

    rosa.fantooma(a)gmail.com

    SvarSlet
  60. lækker giveaway, i'm in kirsti_mt (a) hotmail.dk

    kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  61. Det står småt til med shopping nå man, som så mange andre er på kontanthjælp:(
    Så gavekortet er mit:D
    kattemilla @ hotmail. com

    SvarSlet
  62. Følger via bloglovin
    mvh Sisse
    Sizze86 a gmail.com

    SvarSlet
  63. Følger allerede - super lækker konkurrence :)

    SvarSlet
  64. Wups - metti86 a hotmail.com

    SvarSlet
  65. Luise TP8/7/12

    Jeg står lige og skal til at købe nogle New Balance-sneakers - gavekortet ville falde et rigtig tørt sted. Krydser fingre :)

    Luise TP

    farmerjuice a gmail.com

    SvarSlet
  66. Sofie Vilhelmsen8/7/12

    Count me in :)


    universitetsstuderende (a) gmail.com

    SvarSlet
  67. Lana TP8/7/12

    Lækker konkurrence!

    lntypm (a) gmail.com

    SvarSlet
  68. Klara Ege Hansen8/7/12

    Nøj, lækker præmie!


    keh37mzv [a] gmail.com

    SvarSlet
  69. Trine Raagaard8/7/12

    Følger dig på Bloglovin og har liket dit indlæg!
    Min mail er t.raagaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  70. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    SvarSlet
  71. Anna Amarona8/7/12

    AnnaAmarona(a)gmail.com

    Trænger virkelig til nye sandaler!

    SvarSlet
  72. Marie HP Naleen8/7/12

    Email: mahpnal (snabela) gmail.com

    Laber konkurrence!

    SvarSlet
  73. Isabella P8/7/12

    Super fin konkurrence - sign me up :)

    isaacbella(a)gmail.com

    SvarSlet
  74. Deltager meget gerne :)
    Det gavekort skal nok gøre ens dag meget bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så lige mailen også: mypassions@live.dk
      :)

      Slet
  75. Zarah8/7/12

    Uha, den hopper jeg med på!

    Email: zwq271unv38[@]gmail.com

    SvarSlet
  76. Jeg skal da være med! :) rebekkasteens(a)gmail.com

    SvarSlet
  77. marielight1984(a)hotmail.com

    Krydser fingrer! :)

    SvarSlet
  78. Michael MN8/7/12

    Fedt nok med en konkurrence, som drenge også kan være med på :)
    michael.morten.nielsen (a) gmail.com

    SvarSlet
  79. Anna Sparsoe8/7/12

    Har liket indlægget og krydser fingre :) anna.sparsoe[snabel-a]gmail.com

    SvarSlet
  80. Rikke BN8/7/12

    Orv for en fed konkurrence:) Ved præcis hvad sådan et gavekort skulle bruges til!

    rikke.bladt(a)skolekom.dk

    SvarSlet
  81. Anonym8/7/12

    Det ville jeg gerne vinde :)
    annenielsen9(a)gmail.com

    SvarSlet
  82. Jacqueline L8/7/12

    Puha, det gavekort vil falde på et tørt sted, min sandaler er nemlig lige gået i stykker på remmen, så det kunne ikke være en bedre timing hvis jeg vandt :)

    forskerspire(a)gmail.com

    SvarSlet
  83. Rina9/7/12

    Er helt klart på! spamintended(a)gmail.com

    SvarSlet
  84. Anne-Sophie PF9/7/12

    aspfjm(snabela)gmail.com - lækker giveaway! Ville passe mig ret godt hvis jeg vandt det :)

    SvarSlet
  85. Elisabeth Lorentsen9/7/12

    Sidder her og slaver med en opgave, mens alle andre har ferie - øv. Hvis du kunne smide lidt solskin i min retning i form af gavekort, så ville det bare være perfekt!

    (unislave(a)gmail.com)

    SvarSlet
  86. Nina Bendix9/7/12

    Ja tak!
    Lækker blog :)
    Følger dig på bloglovin' og har liket indlægget.
    n.p.bendix [a] gmail.com

    SvarSlet
  87. Virkelig nice konkurrence!

    Sophiehboye@gmail.com

    SvarSlet
  88. Maja9/7/12

    Shoe-a-holic reporting!

    mkudahl[a]gmail.com

    SvarSlet
  89. Kristina K9/7/12

    Bare det bliver mig!
    kristina742003(a)yahoo.dk

    SvarSlet
  90. Dejlig konkurrence! Jeg krydser fingre for et nyt par sko ;-)

    julie.stenberg@jensen.mail.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...