tirsdag den 3. juli 2012

Når man går shopamok





Er nødt til at prale lidt! Jeg har gjort et kæmpe kup, men jeg er også gået lidt amok. Men takket være værdibeviser - verdens bedste opfindelse!!! er ALT dette blevet mit for den nette sum af ca 1125 kr. Crazy I know! Rundt regnet er der for ca. 2700 kr, så der er en besparelse på 1575 kr <3 Flere af delene var i forvejen på udsalg, og med ekstra rabat i form af værdibevis har jeg købt flere af tingene for nærmest ingen penge :-D

Jeg har længe gerne ville have Hunter gummistøvlerne med slangeskind eller i en eller anden random farve, men jeg blev enig med mig selv at to par gummistøvler i sig selv er overkill, men to par og så begge i sort, det er måske liiiiige at stramme den, så jeg forelskede mig i stedet i disse. De skulle forestille at være lysegrå, men jeg vil nu kalde farven beige, men flotte, det er de (og pink og lilla var desværre udsolgt). Og da mine sorte er blevet brugt virkelig flittigt siden køb, mente jeg godt at jeg kunne forsvare købet af endnu et par, det er jo rart at have noget at skifte med, ing? ;-)

Derudover har jeg hamstret mig til hele 2 bher, den ene en basis bh fra Change og den anden fra Vero Moda, størrelsen er ikke helt ideel, men den var billig og jeg manglede en stropløs. Den stropløse kjole er også fra Vero Moda og sidder fantastisk (planlægger at den skal på når jeg skal i byen på lørdag) og nylonstrømperne er fra Pieces.

Dernæst lidt dullegrej, min absolut yndlingsansigtscreme fra Ole Henriksen Nurture me (full size), som dufter af tyggegummi mmm. en lipgloss fra Loreal der har den flotteste neutrale og let transparente farve når den kommer på og en lille shampoo fra Loreal samt 8 venus baberblade.


13 kommentarer:

  1. Dejlige ting og du har gjort dig nogle kup.
    Hvor har du købt gummistøvlerne henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) jeg har købt dem på smartgirl, men de er billigere på amazon hvis du ikke har værdibevis. Der koster de ca 400 kr inkl fragt :-)

      Slet
    2. Fedt! og tak :-)

      Slet
  2. Sååååådan! :D

    SvarSlet
  3. Sikke en masse lækre sager :-)

    SvarSlet
  4. Wauw en masse skønne ting! Og sikke en besparelse :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, så er det pludselig noget ved med så store besparelser. haha :-D

      Slet
  5. Uh, sikke mange lækre sager. Jeg er også rigtig glad for værdibeviser, det er jo bare skønt! Jeg er ret vild med farven på dine Hunters, den er fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan altså virkelig få noget få pengene med værdibeviser, specielt hvis man samtidig kan kombinere det med udsalg, som jeg har gjort ved mange af tingene. Synes også farven på støvlerne er så fin, glæder mig til at få dem i brug :-D

      Slet
  6. Gode køb! (har sendt dig en mail)

    SvarSlet
  7. Ret gode køb og besparelser må man sige :-) Kan godt lide du har valgt Hunter i ikke-sort :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...