torsdag den 23. august 2012

Girls night out @ Outfit i Tyrkiet





Dress John Zack Lace Peplum - Shoes H&M - Jewelery Andora Design

Der var vanvittig varmt i Tyrkiet, temperaturen sagde 40+ om dagen og omkring 26 grader om natten. De første par dage skulle vi lige vænne os til varmen, men de sidste par dage frøs vi sjovt nok så snart temperaturen sneg sig ned under de 30 grader :-D

Billederne er taget på vores hotel, hvor både pool, havet og grækenland kan ses i baggrunden. Både sko og kjole er nye og er købt lige inden afrejse og begge dele er allerede blevet nogle af mine favoritter i garderoben. Skoene koster kun 179 kr og fås i flere farver, jeg har også set mit lun på dem i den flotteste koboltblå farve, jeg helt sikkert skal have hapset på et tidspunkt.

De to øverste billeder er i øvrigt knipset med iPhonen, hvorfor kvaliteten også er derefter :-)

14 kommentarer:

  1. Lækre omgivelser til billederne og hvor er kjole fin til dig :)

    SvarSlet
  2. Du ser smoking hot ud!

    SvarSlet
  3. Sikke en fin kjole :)
    Er helt misundelig.... Jeg vil også rejse til varmt land :)
    God weekend :)

    - mizze-pii.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark :-D Ja, der er altså skønt i udlandet, gid vi havde sådan nogle omgivelser herhjemme :-)

      Slet
  4. VIld sexy kjole, som klæder dig super godt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det en fin kjole! Virkelig lækker udsigt også.. (:

    // Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er også blevet en af mine favoritter og udsigten kunne man absolut godt vænne sig til :-D

      Slet
  6. Uh, hvor ser du smuk ud :-) Virkelig flot kjole der fremhæver dine former på bedste vis :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak, hvor er du sød :-D Synes også den er helt fantastisk den kjole. elsker blonder.

      Slet
  7. Hvor er du flot ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...